Prinsen & spiren Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Hei alle sammen :-) Ville bare ønske dere alle godt nyttår, jeg. Håper dere alle får en fin kveld, uansett hva dere skal. For min del blir fest med vennegjengen, hvor jeg bare skal kose meg med brus og nyyyte det:) Deilig skal det blir. Tenk så godt og våkne opp frisk og rask imorgen tidlig I hvert fall , godt nyttår alle sammen : ) - tenk hvor annerledes jul og nyttår blir neste år. En helt utrolig tanke Klem fra meg
Kjærlighet <3 Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Hei hei! Godt nyttår til deg og :-D Vi skal være hjemme, har to barn på 4 år og 2.5 år.. Så valget er ganske enkelt :-) (har ingen besteforeldre i nærheten, og nyttårsaften er ikke akkurat den dagen folk står i kø for å sitte barnevakt :-) Men vi får besøk av et vennepar da, så det blir koselig:-) Jeg håper for vår del at 2009 bringer like stor glede som 2008, men at vi denne gangen skal få slippe den store sorgen. Og om det var et ønske jeg kunne fått oppfylt skulle det være at INGEN skulle få oppleve å miste barnet sitt. Vi satset på at neste år sitter vi alle på DiB med hver vår friske baby på fanget! GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN
oss2=3,snart 4 Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Hei!! Vi får satse på at 2009 blir et godt år for oss alle sammen, med både mager og barn! Ønsker alle ett fantastisk godt nytt år! Håper dere får en fin kveld! Her blir det stille og rolig med litt venner og masse god mat. Som jeg forresten må få fingeren ut og få begynt på vis det skal være ferdig til kl 1930.. litt lite motivert når jeg akkurat har kastet opp for første gang denne gangen, og hadde ryddet masse, så kom minsten hjem og det var rotete på 2,5 min.. sukk! Ha en strålende kveld! Nyttårsklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå