Gå til innhold

Hva kan jeg ha til biffstrimler..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at jeg hadde en pakke med det i kjøleslapet, men vet ikke hva jeg kan ha til se:) Er litt småsulten, så vil helst ikke lage noe svære greier=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er gravid og rar og ville bare stekt de med masse løk, hvitløk, paprika og krydder på og så laget en hvitløksdressing ved siden av. og kanskje en wrap eller noe salat om jeg orka da. men stekt kjøtt høres godt ut. :)

Skrevet

Stek sammen med paprika og løk så har du biffsnadder:)

Med bearnaise-saus og pom.fri/ris

Skrevet

Eg brukar å marinere det litt med soyasaus og litt pepper. Berre 2-4 ss med soyasaus.

Så steiker eg dette, og har i sopp, rødløk, kvitløk og paprika etterkvart. Har bernaissesaus til, og pommes frites. Og ein tomatsalat(med rødløk, kvitløk og fetaost) til:)

Kjempegodt:)

Skrevet

Usj, Synd jeg ikke har noen av de ingrediensene dere ramsa opp:( Men hørtes utrolig godt ut nå=) Tror jeg skal prøve det en gang=)

Skrevet

bruker å steike de med gode krydder.....legge de på toppen av noen skiver med hvit brød...legger mosarella på toppen....steiker de litt i ovnen til mosarellaen smelter litt...og så spiser det med en god grønn salat...VELDIG enkelt..og godt....og ikke "middag" liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...