Gjest Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Den 18. november fikk vi bekreftet MA som resulterte i SA den 22. november. Blødde kraftig i et par dager men alt var over på en uke. ( slapp utskrapning) Vi klarte ikke å vente til neste mens med å prøve så vi har hatt ganske regelmessig sex etter dette. Rundt 10 og 11 desember hadde jeg litt lys brun utflod.. Har hatt flere dager med EL slim så er helt umilig for meg å vite om jeg har hatt EL.. Har også hatt mens smerter, men ingen mens.. Nå er det 40 dager siden forrige mens.. Så, lurer egentlig på hvor lenge jeg skal vente på mensen, har hørt at alt blir forskjøvet etter ma/sa men er 40 dager normalt? Godt nyttår alle sammen:)
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 ingen?? lurer veldig på hvor mange dager som er normalt å vente på mensen etter en MA/SA??
tjorven- nr 3 Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Jeg fikk mensen etter 33 dager, så 33 dager etter der igjen, 32 og 45...og nå er jeg på dag 40 og ingenting skjer....så du skjønner alt er mulig...noen får fin syklus etter sa ma...mens andre må vente lenge på mensen og noen får skikkelig krøll etterpå...som meg... Jeg tok test både julaften og nyttårsaften, men negativt. så bare å vente på mensen igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå