Gå til innhold

Jippi no skjer det snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 uker og to dager med rier men ikke av de sterkeste......... Så no skjer det snart nokka, jippi ja endelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy :D åssen er det du kjenner det? er det masse murringer eller er det ordentlig regelmessige tak i rygg og bekken? blir så nysgjerrig :) er 40+1 på vei. å jeg har veldig med menssmerter nå.. men de er bare veldig ubehagelige. ikke dødsvonde.

har vannet ditt gått?

Skrevet

Det er som murringer som bygger seg opp, kraftige kynnere, noe menssmerter er det men ikke slik som det blir når det virkelig setter igang. Helt annerledes enn ved de to andre fødslene jeg har hatt. vannet er ikke gått, heller ikke slimproppen så jeg er spent på om det blir action iløpet av ettermiddagen, kanskje kommer nyttårsbarnet vårt i kveld...?

Har du hatt slike smerter lenge?

Skrevet

har hatt det sånn i noen dager nå.. mest på natta, men nå har det blitt oftere..

har vart i kansje en time eller to før, men i dag så har det vart siden halv ti :S så hadde jeg i natt også.. håper bare ikke at det stopper opp..

er jo bare 10 timer til neste år da, men helt ærlig så gir jeg blaffen i 08 eller 09 nå hehe.. nå vil jeg bare få møtt henne :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...