♥Snulder Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Må 2009 bringe dere ro og glede! Ikke minst masse samvær med gode dibbevenniner;=D Kos dere i kveld... og alle påfølgende kvelder:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Takk for det og like måte:-) Jeg er sikker på at det blir mange hyggelige møter i året vi nå går inn i:-) Synes vi er ganske flinke både her og der til å ha kontakt og gleder meg til å fortsette det:-) Kvelden i går var fylt med gode venner, glade barn og litt familie:-) Kjempekoselig var det! Og timene fløy avsted:-) Spente små som lekte fantastisk fint sammen og storkoste seg:-) Herlig:-)) Idag sto vi opp sent (kl 11) og lagde croissanter og spiste deilig frokost sammen med nevøen min:-) Han har gått og lagt seg igjen etter at tante fylte ham opp med vitaminer, mineraler, mat og juice:-) Eneste som hjelper mot den "syken" han lider av idag;-D Men snart skal vi kle oss og komme oss ut i finværet:-) Må bare kose oss litt til inne i pysjen først!
Gummelillan Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår til dere også!!!!! Vi koste oss i går Og skal vel ikke være stort dårligere i kveld heller nei ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå