Øyboeren med to små <3 Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 har vært og sneket her inne en god stund, tenkte på å begynne å prøve for en stund siden, men bestemte oss for å vente og prøve til sommeren.. MEN, nå har visst den lille luringen sneket seg på plass tidligere enn beregnet, så da blir det visst 2009-baby i stedet for 2010..! har vel termin ca 6 september.. blir spennende å bli tobarnsmor! og herregud hvor rart det høres ut å si(eller skrive.. ) det.! så da blåser jeg masse masse babystøv over på dere, og håper dere kommer snart etter..! stoor klem
mammaigjen!! Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer! Greit å slippe å prøve;) Håper jeg følger etter deg, tester i neste uke Lykke til videre!
Thomine Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer! Håper jeg kan legge inn samme melding om en ukes tid!
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer;) Da flytter vi over til 1.trimester sammen;) JIPPI! HURRA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå