Gå til innhold

Herbalifeshake i svagerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurte på om noen av dere har erfaring med bruk av dette under svangerskapet. Er det farlig? jeg kaster opp så mye og har gjort det hele svangerskapet. prøver det meste slik at jeg skal få i meg mat, næring og proteiner..Lurte på om noen av dere har prøvd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg shaker herbalife jevnlig og har gjort det hele svangerskapet. Har ikke fått noe fyfy for det, så lenge du ikke "slanker deg" på de. jeg tar de som mellommåltid fordi jeg ikke rekker å spise noe annet på jobb bl.a.!

Shake i vei:) (vaniljen er veldig god:D)

Skrevet

Hei, Herbalifeshake under svangerskap er ikke farlig. Har selv brukt denne til vektøking, og senere til mellommåltid. God næring!! Har heldigvis ikke hatt noe kvalme i sv.skapet så lang, så jeg koser meg med min sjokoshake!

Skrevet

heehe, venninen min pusher herbal life for harde livet, jeg sluttet når jeg ble gravid, men det var nok fordi det smakte så #%"=&% jævlig.

så lenge man bruker det med måte og ikke sulter seg på det, så gjør det ikke noe, men å leve kun på herbal life er ikke så lurt.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen min att jeg ikke måtte ertstatte dette med vanlig kost, da det ikke er varierende nok.

Måtte heller spise sunn og variert kost:)

Men tror ikke det gjør noe om du shaker litt innimellom, og tror jo det er bedre enn ingenting om det er dte eneset du får i deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...