Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Pleier de å sjekke(og hvordan gjør de det?) om bekkenet er "stort nok" til å føde? Jeg har plutselig blitt livredd for at mitt ikke er stort nok, og at babyen ska sitte fast på veg ut....Mye rart man skal tenke på...
Phu Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Tror ikke de sjekker det om babyen ligger i hodeleie. Men om det er i sete så tar de rønken for å se om det kan gå eller om det er tryggest med ks. Men de passer på så ikke engst deg for det. Lykke til.
flypapir Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 De sjekker det ikke med mindre de har en grunn til å gjøre det, nei... Hør med moren din om hennes fødsel, pleier nemlig å være litt arvelig dette her. Er du veldig bekymret kan du ta det opp med jordmor og kanskje få time til en sjekk?! Vet ikke helt hvordan de gjør det, men mener å ha hørt at de tar innvendig ul (ikke skyt meg om jeg bommer nå..). Mathea satt jo fast pga at hun lå "feil" vei og kom med nesa opp i stede for ned (stjernekikker). De brukte derfor sugekopp for å få henne ut... Uansett så må du ikke bruke nyttårsaften på å bekymre deg. Det kommer mest sannsynlig til å gå strålende, og det er det man bør tenke på (prøver jeg å overbevise meg selv om hvertfall!).. Her har vi besøk av Morten med fam nå, så her er det full rulle... Ha en strålende kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå