1prinsesse+2engler Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Å ha så uflaks??? Først var det brudekjolen min som hadde hatt ei død mus liggende inni seg, så det stinket av hele kjolen.... Og nå dette.... Samboeren og hans forlover hadde funnet seg kjempefine dresser i byens brudebutikk. De skulle leie og hadde skrevet leiekontrakt og greier. Så viser det seg for ca en mnd siden at brudebutikken skal selges og alle varene skulle selges unna. Guttene fikk tilbud om å kjøpe dressene til leieprisen. Det var jo en SUPER deal! Men så viste det seg at de butikken ikke hadde fått tak i vesten som samboeren skulle ha. Kun en str for liten og det gikk jo ikke. Hmmmm...hva skulle vi gjøre?? Så kom ekspeditrisen på at de hadde jo en samarbeidspartner i Lillesand. Og de ringte dit ned og der hadde de en vest som de sa de skulle sende oppover. Dette var fredagen før jul. Men det måtte avtales nærmere om forsendelse og betaling på mandag da sjefen her var til stede. På mandag dro guttene til butikken for å bet og hente dressene. Sjefen hadde enda da ikke fått snakket med de i Lillesand, men skulle kontakte oss da hun hadde snakket med de. Guttene bet dressene og dro hjem (uten den ene vesten). Så kom telefonen.... De ville ikke sende vesten alikevell. Fordi de hadde kun en igjen Samboeren fikk nr til Lillesand og ringte. De hadde det bare å sende vesten, for den har vi betalt for!!! Etter mye om og men så gikk de med på å sende vesten. Dagene gikk og ingen vest kom i posten. I går ringte samboeren ned igjen. Jeg er glad jeg ikke var hjemme da!! For her ble det visst månelyst! De har ingen vester igjen og vi får ingen vest derfra....
Storebror & Lillesøster Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 var det på Kristins brudeatelier?
1prinsesse+2engler Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2008 Ja det var det....
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 åj da! triste greier! Jeg hadde ett veldig godt intrykk av Kristins i lillesand når jeg var der inne. Men dette var jo veldig dårlig. Jeg så på profilen din at dere ikke hadde hastverk för bryllupsdatoen hvertfall så jeg håper det ordner seg for dere og at dere får pengene tilbake + at dere finner en ny vest! Lykke til får jeg jo nesten si og håper at 2009 ikke byr på samme uflax!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå