Linn&Casper Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Her er sambo syk så det blir ingen feiring.. Har adri vært så opptatt av nyttårsaften egentlig. Men maten er mye bedre enn julematen!
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Her skal gubben på nattvakt, så det blir meg og mini....en stille kveld forran tv. Jeg har heller aldri vært opptatt av nyttårsaften. Er det ikke noe på tv finner jeg frem en god bok...
meg & to små vampyrer Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Nå har vi gått tur i det kalde kalde været. og resten av dagen er det sløveklær, opp med ovnstempereaturen, pinnekjøtt og snop som står i søkelyset.
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Skal på middag til foreldra mine, men skal reise hjem med de to minste når de blir trøtte i kveld, 10åringen skal sove over hos besteforeldrene, så når vi er hjemme igjen og de små har lagt seg så skal samboeren og jeg kose oss med spekamat og film :-)
Alba44 Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Vi skal til et vennepar med barn. Kommer et annet par med barn også, så regner med lillegutt blir storfonøyd )
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 spise god mat, kose oss og drikke vin. får besøk ..
Linn&Casper Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2008 Så koselig!! Må si at jeg ikke savner ungdomstiden hvor man var på hardfylla og frøs halvt ihjel innen alle rakettene var sendt opp! Hehehehehehe. Mye bedre med familie og kos:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå