Gå til innhold

Hva skal dere i dag da jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er sambo syk så det blir ingen feiring.. Har adri vært så opptatt av nyttårsaften egentlig. Men maten er mye bedre enn julematen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skal gubben på nattvakt, så det blir meg og mini....en stille kveld forran tv. Jeg har heller aldri vært opptatt av nyttårsaften. Er det ikke noe på tv finner jeg frem en god bok...

Skrevet

Nå har vi gått tur i det kalde kalde været. og resten av dagen er det sløveklær, opp med ovnstempereaturen, pinnekjøtt og snop som står i søkelyset. :)

Skrevet

Skal på middag til foreldra mine, men skal reise hjem med de to minste når de blir trøtte i kveld, 10åringen skal sove over hos besteforeldrene, så når vi er hjemme igjen og de små har lagt seg så skal samboeren og jeg kose oss med spekamat og film :-)

Skrevet

Vi skal til et vennepar med barn. Kommer et annet par med barn også, så regner med lillegutt blir storfonøyd :o)

 

Skrevet

Så koselig!! Må si at jeg ikke savner ungdomstiden hvor man var på hardfylla og frøs halvt ihjel innen alle rakettene var sendt opp! Hehehehehehe. Mye bedre med familie og kos:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...