Gå til innhold

Fult sving her i huset..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vasker, rydder, vasker klær, lager middag osv osv osv..

Skal snart få barna i dusjen så er det gjort.. Så vasker jeg badet samtidig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss så flink du er da!!! Jeg har ikke gjort noen verdensting idag jeg.. Eller jo jeg har jo pakket, for vi reiser til svigers om en times tid..

Skrevet

Flink du er da. Vi har vært og handlet noen småting, laget grøt og spist den. Eldstemann fikk mandelen igjen.

Laget suksess terte og sjokoladekake. (dvs sjokoladekaka står i ovnen og kremen til suksessterta er enda lunken, så den må samboern ha på etterpå. Jeg drar på jobb straks, og da er det full rulle på jobb, skal lage alt tilbehøret til kalkunen som vi skal spise kl 18.00. Kl 20.00 er det "midnatt" hvor vi går ut og fyrer opp noen raketter og ønsker hverandre godt nyttår, så er det litt kakespising før vi er ferdige på jobb og beboerne legger seg, mellom 21.30 og 23.15.

Da er det hjem og spise litt kake og fyre opp raketter. Og stupe i seng for å klare å komme meg på jobb i morgen kl 8.30.

Skrevet

Ja vi kom i mål idag også. OG middagen ble veldig herlig:) Er enda mett,og må komme meg i seng nå. Håper barna sover lenge i morgen formiddag. De var lenge oppe. La seg ikke før kl 00.30. Men sovnet nok gansge så raskt.. Har fått vasket det aller meste og ryddet til nå. Og vasket dukene allerede og kåpa til lille snuppa. Hun var ute å sto å så på raketter og fant visst ut at det var kjekt å stå å knege seg opptil en veldig skitten bil.

Bruker å si at hadde man våre så effektiv hver dag som slike dager som dette, så hadde veldig mye blitt gjort rundt om i huset..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...