Gå til innhold

Dere som har slik "slanke rokke ring"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett dumt spørsmål fra meg:

rokker dere begge veier? eller bare den ene veien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rokker bare den ene veien - fra venstre mot høyre....får ikke til andre veien ;)

Skrevet

Det var godt å høre. Jeg rokker også bare ene veien. Får heller ikke til den andre veien. Og tenkte kanskje det var litt dumt, at jeg ikke "tar" like mye på hver side liksom..

Skrevet

Øvet du lenge før du fikk til andre veien enn din vanlige? Jeg føler meg som en kloss major når jeg står der og prøver. Da smeller den gansge fort i gulvet kan du si..

Skrevet

jeg rocker også bare en vei. Har ikke sjanse den andre veien, hehe;)

Skrevet

Nja, øvde vel ikke så lenge, men får det fortsatt ikke like godt til som den "rette" veien. Men det går. ;o)

Skrevet

Jeg rokker begge, men mest den ene. Hehe. er litt vanskelig den andre veien ;)

 

Nå er det lenge siden jeg rokka, det skal jeg søren se å begynne med igjen:)

 

 

 

Ser dere resultater?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...