Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Ett dumt spørsmål fra meg: rokker dere begge veier? eller bare den ene veien?
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Rokker bare den ene veien - fra venstre mot høyre....får ikke til andre veien
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 Det var godt å høre. Jeg rokker også bare ene veien. Får heller ikke til den andre veien. Og tenkte kanskje det var litt dumt, at jeg ikke "tar" like mye på hver side liksom..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2009 Øvet du lenge før du fikk til andre veien enn din vanlige? Jeg føler meg som en kloss major når jeg står der og prøver. Da smeller den gansge fort i gulvet kan du si..
*gruffalo* Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 jeg rocker også bare en vei. Har ikke sjanse den andre veien, hehe;)
Mille** Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Nja, øvde vel ikke så lenge, men får det fortsatt ikke like godt til som den "rette" veien. Men det går. ;o)
små Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Jeg rokker begge, men mest den ene. Hehe. er litt vanskelig den andre veien Nå er det lenge siden jeg rokka, det skal jeg søren se å begynne med igjen:) Ser dere resultater?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå