Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan finne et sted hvor de selger janus krinkel dress? Jeg har en slik i brun, men gutten min er i ferd med å vokse ut av den, og skulle så gjerne hatt en ny... Jeg finner det ikke noe sted. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.krabaten.no

Skrevet

Jeg har allerede vært der inne, og de sier på forsiden at de har den, men jeg finner den ikke noe sted?

Skrevet

Den er der den :o) du har sjekket under ull barn?

Skrevet

Aha, der var den! Jeg hadde kikket på feil sted. Takk! :)

Skrevet

Hvis du kommer deg i butikk ( vet ikke om det var netthandel du mente) så har de den på OBS. Jeg lette lenge før jeg fannt for de hadde leveringsproblemer. Barnas Hus har også.

Skrevet

Du går på www.krabaten.no

-Produkt/betill på høyre side

-Ull barn

-Og det er bilde nr. 20 hvis du teller ovenfra.

Brun krinkel ull dress.

Skrevet

Et lite oppfølgingsspørsmål: Er Janus store i størrelsen? Jeg har inntrykk av det ut fra dressen jeg har i dag. Er usikker på om jeg bør hoppe fra str 60 (som jeg i dag) til 70, eller hoppe over og gå til str 80 med en gang...? Den vil nok bli endel for stor da, men spørsmålet er om den blir ALTFOR stor hvis Janus er store i størrelsen? Jeg har allerede kjøpt en annen ulldress i str 80, og hvis Janus er enda større, er det i alle fall uaktuelt å kjøpe krinkel i str 80. :)

Skrevet

Ja, synes Janus er litt store i str, spesielt bukser og stilongser med ben. Body'ne er passe. Har regnbuedress også til ungene. Eldste er 3 1/2 år og hun bruker fortsatt str 90. Hun bruker ellers 98/104 i klær.

Ja, str 80 er nok for stort for en som nettopp har brukt str 60. Min på 11 mnd bruker str 80, og det er fortsatt ganske romslig :o) Han har normal høyde og vekt.

Skrevet

Retter meg....hehe..mente stilongser med fot :-)

Skrevet

Obs har Janus krinkel-heldress til 249,-

Barnas hus hadde, men var tom på butikken jeg var i går. Damen der sa forøvrig at Janus er SMÅ i størrelsene noe jeg stusset på. Trodde de var store i størrelsene jeg?

Skrevet

Små i str???? :-s Det har jeg aldri merket...heller for store....

Skrevet

Janus er store i størrelsene. Jonas er 80 cm lang og kan enda bruke body og longs i størrelse 70. Den i 80 svømmer han i.....

Skrevet

Takk for svarene! Tror nok jeg må satse på str 70, ja... Jeg målte en Janus ullbody str 70 med en Joha ullbody str 80 - og Janus sin var faktisk mye større!!

Skrevet

hei du, ville bare si, vet ikke hvor du bor/om det er på alle barnas hus-,

men den på steen & strøm i Oslo- fru lyng har 30% på alt av krinkel ull serien nå :)

Skrevet

Takk for tipset, men jeg bor i Nordland, så det blir en DYR dress hvis jeg skal dra til Oslo for å kjøpe den. ;)

Skrevet

vi har kjøpt janus på barnas hus og på bogerud faktisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...