Gå til innhold

begynne å trene på treningsstudio-flaut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så utrolig lyst å gå ned en del kg, helst 16.. men så er det det at jeg føler jeg er i så utrolig dårlig form, ikke trent hverken før, etter eller under graviditeten(8 mnd siden jeg fødte) og kondisen er helt på bånn=( tror alle vil se rart på meg og tenke at hva søren gjør den dama her? hun ser dårlig ut og klarer nesten ikke trene engang.. treningssenteret i nerheten er det nesten bare unge folk som ser utrolig bra ut eller fitnessfolk, hvertfall ser sånn ut..:s nmoen som har noen råd til meg?

også en ting til: dere som har klart å gå ned mer enn 10 kg, hvordan gjorde du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener på treningstudio, og når jeg ser ei jente med en del kilo ekstra og i skikkelig dårlig form, så tenker jeg aldri en negativ tanke. Det er heller positivt at hun velger å gjøre noe med det, og ett sted må det jo begynne, ikke sant :) Jeg har gått ned 12 kilo, har nådd min idealvekt :)))) Jeg kan anbefale kostholdsveiledning på Elixia, det gav meg min motivasjon. Jeg gikk ned 12 kilo på 6 mnd :D Bare ved trening og kostholdsendring :)

LYKKE TIL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...