Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 jeg har så utrolig lyst å gå ned en del kg, helst 16.. men så er det det at jeg føler jeg er i så utrolig dårlig form, ikke trent hverken før, etter eller under graviditeten(8 mnd siden jeg fødte) og kondisen er helt på bånn=( tror alle vil se rart på meg og tenke at hva søren gjør den dama her? hun ser dårlig ut og klarer nesten ikke trene engang.. treningssenteret i nerheten er det nesten bare unge folk som ser utrolig bra ut eller fitnessfolk, hvertfall ser sånn ut..:s nmoen som har noen råd til meg? også en ting til: dere som har klart å gå ned mer enn 10 kg, hvordan gjorde du det?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Jeg trener på treningstudio, og når jeg ser ei jente med en del kilo ekstra og i skikkelig dårlig form, så tenker jeg aldri en negativ tanke. Det er heller positivt at hun velger å gjøre noe med det, og ett sted må det jo begynne, ikke sant Jeg har gått ned 12 kilo, har nådd min idealvekt ))) Jeg kan anbefale kostholdsveiledning på Elixia, det gav meg min motivasjon. Jeg gikk ned 12 kilo på 6 mnd Bare ved trening og kostholdsendring LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå