Little Mee Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Vi klarer ikke helt å bestemme oss. Hva synest dere er finest Louisa eller Lovisa??? Vi skal holde navnet hemmelig til hun er født så det er vanskelig å spørre venner og familie om råd (:
Kliko Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Jeg synes Louisa var finest Ikke lett det her med navn gitt
Sol + spire Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Louisa så definitivt... fint navn da:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Jeg og synes Louisa er finest!
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Louisa uten tvil!!! Lovisa er lite pent og en fæl etterligning både muntlig og skriftlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå