Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Det begynte i det små, slik som dører som åpner seg, ting som blir flyttet på, kuldepunkter...... Nå er det at du aldri føler deg alene, Når jeg ligger i senga alene, blir jeg plutselig kald på hele overkroppen, ligger og hutrer som om jeg skulle ha ligget ute i -20 grader.. Andre ganger kjenner jeg fingrer på rompa mi da jeg skal pusse tennene.. Så er det munntørrhet, hodepine osv. Det er blitt verre... Men, at det skal gå ut over barna, da er grensen nådd.. Nesten hver kveld etter at minsten er lagt seg våkner han 1-2 ganger før vi kommer oss i seng, mellomste ligger på rommet ved siden av han har snakket om en mann som kommer.. Nest eldste (11 år) til sambo lå på sofaen 1 natt for 2 dager siden, han kunne fortelle at han så 2 av glassene som stod på bordet snurret rundt, han ble stiv av skrekk og klarte ikke å røre seg, stakkars gutt... Vi har fått det bekreftet at det er en mann som heter Jakob som går i 1. etasje, og en dame Martam Mathea, Emma eller noe i den duren i 2. etasje...
Gjest Kjeksmonsteret Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Wæææ, jeg hadde flyttet på dagen!! Takler ikke slike overnaturlige ting jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå