Lykke X 4 Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 12 uker idag. Endelig. Men det er enda lenge igjen
mitt 3 barn Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Hei! Jeg flytter også inn her nå. Har ikke vært her inne siden før jul, og nå er jeg jaggu begynt på uke 14... Selv om det er lenge igjen, satser jeg på at det vil bli en lettere periode nå, med litt mindre kvalme og mindre trøtt og sliten. :-) Har kjent små "luftbobler" i magen de siste dagene, og ser på sidene her at det faktisk går an å kjenne baby`en såpass tidlig! Spesielt siden jeg venter nr 3. Gøy! Ellers har jeg også begynt å få kynnere, mye tidligere enn sist! Litt ubehagelig, men går greit. Enn du? /dere?
Lykke X 4 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2008 Hei! I dette svangerskapet hittil har jeg hatt veldig lite plager. Jeg har nesten ikke vært kvalm, og har til nå merket minimalt fra bekkenet (noe jeg gjorde veldig tidlig i de to svangerskapene ) Men jeg har vært endel trett. Men føler nå at formen begynner å komme litt tilbake. Og den siste uken har magen plutselig begynt å vises mer Er spent på når jeg kommer til å kjenne liv denne gangen. Kjente liv i uke 13 + noen dager, sist gang, så det er fullt mulig at du kjenner liv nå Kynnere har jeg vel ikke merket særlig til enda. Hadde mye av de sist gang. Så jeg er spent å se nå Blir spennende med barn nummer tre! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå