Gå til innhold

Har noen ett svar?

snupsy-2englejenter +spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM den 28. des... rundt den 20. hadde jeg litt sånn småblødninger i noen dager, men ikke mer enn att ett truseinnlegg holdt, og ingen menstuasjonstegn ellers. Har aldri hatt korte sykluser før... Nå er det ingen tegn til at tanta har tenkt til å komme på besøk, men tester likevel negativt... Hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer veldig på det samme, vi er nesten i samme situasjon. Min syklus har i alle år vært stabil på 28 dager, i det siste har den variert mellom 28 og 30, men stabil mellom de 2. Jeg regnet at jeg skulle ha ikm 27 des. (30 dagers syklus) 28 des kom det bittelitt brun tykk utflod, og det har vart i 3 dager nå. Det er så lite at det nesten ikke er vits å bruke truseinnlegg. Har ingen menstruasjonssmerter heller noe jeg alltid har, jeg har også bare testet negativt. Aner ikke hva som skjer. Jeg har aldri opplevd å ha TR uten å blø. I begynnelsen kan det jo være litt brunlig og også mot slutten, men ikke 3 dager med så lite. Skjønner ingenting. Håper vi får svar og at spiren snart sitter hos deg!:)

Godt nyttår forresten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...