Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Med første mann og andre mann begynte den før jeg visste jeg var gravid. Var sånn tanken slo meg.. Med andre mann begynte den i uke 6 tror jeg det var. Elle uke 5. Var tidlig da også. Men visste jeg var gravid veldig tidlig den gangen.
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Tror det var rundt uke 8. Den var så og si borte i uke 13 da ;-) Men jeg klarte ikke å oppholde meg på kjøkkenet i ca 7 mnd...hehe
blond Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Det begynte tidlig og varte vel til ca 12.uke, men jeg var aldri særlig plaget. Jeg kastet aldri opp, hadde bare en murrende kvalme og mistet matlysten. Slik har det vært i alle svangerskapene.
alvis Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Med nr 1 begynte kvalmen med en gang, før jeg tok testen, og varte til uke 16-17. Jeg var ekstremt kvalm og kastet opp flere ganger til dagen. Morgenkvalmen varte til ca uke 23-24. Med nr2 blev jeg kvalm i uke 7-8 og det varte til uke 13-14. Var mye mindre kvalm og kastet nesten aldri opp.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Med nr.1 ble jeg kvalm før jeg visste jeg var gravid. Jeg var vel 4-5 uker på vei. Den varte til jeg var nesten 5 mnd. Og så kom den tilbake i slutten av svangerskapet. Med nr. 2 ble jeg kvalm dagen før jeg hadde ikm, så jeg visste jeg var gravid når jeg tok testen dagen etterpå når jeg skulle hatt mensen om det ikke var for vår lille spire =) Jeg var langt i fra like kvalm og kvalmen forsvant tidligere (husker ikke når) og kom ikke igjen.
En_av_hver Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 Det begynte i uke 6 ca og varte til snuppa så dagens lys :-/ ........men verdt hver eneste kvalme minutt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå