Nr3på vei, to tette:) Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Er det blankt, hvitt? Vet det kan komme litt blod.
Tweety 2 Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 hei slimproppen min gikk i går. fannt en fin side.http://www.snartmamma.com/index.php/Diverse/Slimproppen.html sjekk ut denne siden står mye fint her.håper dette svarer på spm ditt.
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2008 Hehe, syntes du skreiv: Hei slimproppen min gikk i går, FANNT DEN FIN. hehe:) Men hvertfall: Min beskrivelse av gårdsdagens muligens slimpropp: Seigt slim/utflod, som en klumplignende og litt til, la oss si det kunne fyllt ei t.skje med topp. Men det var farge som utflod altså mer hvitt ikke gjenomsiktig. Så mulig det bare var utflod. men det pleier ikke å være såååå mye da enda jeg har mere nå enn til vanlig pga graviditeten og noe er litt seigt og noe er vanlig ikke seigt. Når sliproppen gikk med 1-mann var det bare litt slim og litt blod og det var gjennomsiktig....og 2- mann var alt et sammensurium så hva som var hva vet jeg ikke riktig.
Tweety 2 Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 he.......he......he...... ser det når du sier det ja...skrev litt rart. slimproppen har mangt utseende og mange str etter som den kan bli øderlagt når den løssner. tror min kom i 4 deler. VELDIG seigt slim med en laaaaaaaaaaaaaaaang stripe blod i og noe som så ut som hvit maling flak som en skraper av vegger????? (beklager grøss detaljer)
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2008 hmmm ingen malingsflak her akkurat, hmmmmm kan jo være eller kan jo ikke være....hadde det bare kommet litt blod så hadde jeg blitt mye klokere:)
Tweety 2 Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 oi er født i 82 du også jo. jeg og..... får jeg spørre når du har termin???
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2008 10 januar, og du?
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2008 Har jeg regna eil å mange år jeg? er vi ikke 26 år da???
Tweety 2 Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 vært litt fram og tilbake,men ente på i dag..... håper!!!!!!!!begynner å bli veldig sliten nå....... har hatt falske veer i hele des.
Hakkamella Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Ang slimproppens utseende; min så ut som en real nesesnørrklump, bare blank/hvit. Såpass tykk/tørr at jeg kunne plukke den bort hel. Min var ca 3-4 cm lang tror jeg (uten at jeg målte den).
edvina har fått en gutt Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 Litt frekt kanskje men har noen av dere hatt sex 1-2 dager før? Før meg så høres det litt ut som sæd blandet med utflod, det kan bli geleaktig/hvit og kommer ut gjerne opptil 2 døgn etterpå(størrelse ett par teskjeer). Jeg har iallefall hatt dette mange ganger i svangerskapet. Når slimproppen løsner skikkelig så kan en faktisk kjenne at en drar ut slim fra langt innenfor mormunnen. Men så er det jo langt fra alle han går hos....
Hakkamella Skrevet 31. desember 2008 #12 Skrevet 31. desember 2008 Tror ikke det var tilfelle hos meg. Her var det tydelig at det ikke var noe utflod med eller uten noe annet. Den var for tørr og for hel og for... ja, kan ikke helt finne ord. Ringte føden og de sa det hørte ut som den da jeg beskrev den. Tok jo ikke vare på den (æsj) for undersøkelse...
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. desember 2008 Her var det først 1 jan og så ble det 10. Var inne for sjekk for to netter siden pga ustabilt leie, og regelmessige kynnere, men ingen modning. Skal inn på fredag og da må jeg få bestemt meg om jeg vil ha ks uansett eller om jeg ikke vil ha på fredag hvis han ligger i hodeleie. sukk aner ikke hva jeg skal gjøre. Hadde en jævli fødsel sist....men men vi får se hva det blir til.
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 31. desember 2008 hmm er vel mer en 1-2 dager siden vi hadde sex så tror ikke det var det nai. men ja kunne minne om det ja. Var ikke så tørr denna da, men når slimproppen gikk med førstemann så var det absolutt ikke noe jeg kunne kjenne at det ble dratt ut. og ikke nå heller. men får nå bare vente å sjå, må bare være obs pga leie og ha orden i sysakene....
Fullt hus :) Skrevet 31. desember 2008 #15 Skrevet 31. desember 2008 min slimpropp var som hakka sin.,. tør.. min var trekantformet og kunne dra den litt fra hverandre og var blod i midten. var som en hudbit egentlig hahaha... så akkurat ut som en propp lol
2barnsMamma28 Skrevet 1. januar 2009 #16 Skrevet 1. januar 2009 den kan og komme som mye utflod og over mange dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå