Flippflapp Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 japp! det har jeg....... kjenner ikke noe spesielt ennå så vi får se......eller kjenner at kynnerene tar seg litt opp og de er relativt ofte i dag da......håper det skjer noe i dag....er så utrulig møkkalei!
Tweety 2 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2008 skjønner godt hva du mener ja. hadde noen veer i går men det dabbet selvfølgelig av igjen. siste del av slimproppen gikk også i går, så det er jo lov å håpe. får jeg spørre om hvor du skal føde??? Jeg skal føde på fredrikstad.
den3.jentapåvei Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Jeg hadde termin 27 og skal og føde i Fredrikstad. Håper vel at det ikke skjer noe før i morgen...... Tenker at det er best for snuppa å bli størst, istedet for minst ved skolestart. Men jeg er egentlig litt heldig for jeg er ikke så lei nå. Lykke til!
Tweety 2 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2008 ja er nok best de blir født etter kl 24.00. kanskje jeg treffer deg der nede da....he...he... vet du hvem avd du skal på?? jeg skal på b2
Flippflapp Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 her skal jeg føde på stokkmarknes..... men veit pokker ikke hva som skjer jeg....er jo full strom her oppe! er mest vanlig med sykebil ned deit for det er langt og øde, men tror til og med sykebilen vil ha problemer i dett været her!...
Tweety 2 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2008 oj da.... kanskje føde der du er nå du da......håper du har andre der hos deg..
den3.jentapåvei Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Håper på B7. Fødte der forrige gang i vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå