Gå til innhold

Gravid å gå med sambo på fest idag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han skulle egentlig være på jobb, men han måtte sykemelde seg og kommer hjem om noen timer. Så skal jo han ut. er det da dumt av meg og gå med han?? åssen vill folk se på det?

takk for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det dumt? du skal da vel ikke drikke selv...

Gå ut og ha det gøy!

Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor det er dumt? Man kan vel gå påfest selvom man er gravid? Bare ikke drikke selvsagt:) Kos deg!

Skrevet

Hvorfor skulle noen bry seg med om du går ut?

En som går hjem syk fra jobb for så å være på byen samme kveld, derimot, er det gode muligheter for at noen vil kikke litt skrått på.

Skrevet

At du går ut er jo ikke noe som helst problem, men det kan se ut som mannen din skulker jobben. Er man ikke frisk nok til jobb, er man ikke frisk nok til fest. Kommer jo helt an på hvorfor han er sykemeldt.

Skrevet

Helt enig, du kan gå på fest, helt klart, men en som har sykemeldt seg idag, ja, da bør HAN holde seg hjemme. Det blir faktisk for dumt...

Skrevet

Han er sykemeldt pga. vondt for å gå, og smerter så han ikke får sove.

Nei så klart skal jeg ikke drikke.

Skrevet

Bare bli med du. Jeg sluttet ikke å "gå på byen" når jeg var gravid med førstemann. Unnlot bare å drikke alkohol. Riktig nok ente jeg veldig ofte opp som sjåfør, men det gjorde egentlig ikke noe

Skrevet

Det synes jeg høres ut som en underlig kombinasjon. Sterke smerter, men i form til fyllefest, liksom? Det er sannsynlig at dere blant "folk" vil finne flere som tenker at det er en underlig greie.

Men det var jo ikke det du spurte om. Nei, det er ingenting som tilsier at det er rart om du går ut. Hvorfor skulle det være det? Og hva har egentlig samboerens sykehistorie med hvorvidt det er rart om du går ut å gjøre? Vet ikke om jeg helt henger med på tankegangen din her.

Skrevet

Gjør da ingenting at du skal bli med han.

Jeg er gravid og skal selv bli med sambo på fest,

hadde ikke funnet meg i å måtte sitte hjemme alene på nyttårsaften, man er da et par og venter barn sammen, og da synes jeg det er riktig at man skal feire spesielle dager sammen også.

Er det fordi du er gravid du lurer på om det er galt at du blir med eller noe annet?

Synes uansett du skal bli med han ja, kose dere og feire det nye året dere går inn i, det er jo det året dere skal få barn sammen!

Jeg derimot tenker vel litt på om jeg kanskje må ta med meg noen brusflasker i veska, hehe, tilfelle det bare er alkoholholdig drikke dit vi skal. :oP

Skrevet

Guri malla hva folk henger seg opp i???

Folk reagerte på hvorfor han skulle ut når han var sykemeldt så måtte jeg bare få med meg at han ikke er syk i den forstand..

Og egentlig skulle han vært på jobb og jeg med mine foreldre i kveld..

Skrevet

Jeg tenker akkurat det samme som deg.. Om folk vil reagere når ei som er gravid skal være med på byen?? har ingen erfaringer med dette, men har bare ikke sett noen som er gravide før rundt her, derfor føler jeg meg som den eneste...

Skrevet

jeg var i 30 årslag når jeg var gravid sist.

fikk en masse rare reaksjoner på at "det var tøfft av deg å komme allikevel!", "så flott at du er ute selv om...!" osv...

jøsses hvorfor ikke liksom?

jeg drakk ikke, men hadde det kjempegøy jeg. helt som ellers!

hva er galt med det da?

er det forentet at man skal gro fast hjemme i en stol og ikke orke noe og ikke kunne noe fordi man er gravid?

husarbeid og jobb er vi jo FORVENTET å klare, hvorfor er det vanskeligere for oss som gravide å være sosiale og ha det gøy?

Skrevet

Gravid betyr ikke at man må sitte hjemme alene! Har du lyst til å dra ut, så skal du selvfølgelig gjøre det!!!

Skrevet

Jeg var på russejubileum tre dager før jeg fødte, med kjempemage, krykker og hovne ankler! Det var da ingen som reagerte negativt på det, tvert imot så syntes folk det var ekstra hyggelig at jeg kom! Man trenger da ikke å gå i hi selv om man er gravid!

Gå ut og kos deg du!

Skrevet

Jeg var 7 mnd på vei på nyttårsaften,og jeg var med på fest.Jeg var stor og tung,og ble ganske sliten,men jeg ville være med på fest:)

Alle syns bare det var kjekt at jeg var med;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...