dritgrei hei hei! Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 ...og tusen takk for det gamle! Det har vært et rart Dib år for meg, for det har preget hverdagen min mye mer enn jeg hadde trodd at et nettsted kunne gjøre. Men jeg liker at det er sånn, og jeg er utrolig takknemlig for alt jeg har fått! vennskap, samtaler, innput, nye tanker, støtte, utfordringer, bilder, kort, trøst, telefoner, sokker, strikkedress etc etc etc etc..... Jeg er glad for at dere finnes bak i der, jeg gleder meg til å treffe noen av dere i 2009, og jeg gleder meg til å leke mer nester år! Jeg håper dere får en fin kveld! God nyttårsklem til alle sammen fra meg!
Maud Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Godt nyttår tilbake til deg! Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av at det sånn på midten ble et rart år. Totalt er heldigvis dib det det alltid har vært for meg. Et treffsted for flotte, rause, morsomme, inkluderende og fine jenter. Dette året har jeg føyd et par fine jenter til den aller innerste vennekretsen min og enda flere har kommet nært meg gjennom skjermen. Jeg ønsker alle et fint nytt år - fylt med omtanke for andre og fra andre - fylt med masse glede og latter - fylt med noen utfordringer som er passe store og kanskje noen som føles som om de er for store når de kommer, men som overvinnes allikevel - fylt med noen sorger og noen tårer, det gjør livet enda bedre når sola titter frem igjen - fylt med venner som viser at de er glade i dere og som dere kan vise at dere er glade i - fylt med deilige unger som om og om igjen beviser at de er det aller beste som kunne hendt oss! Stor klem og godt nytt år. Måtte 2009 bli minst like fint som 2008 har vært.
Sara Rompompei Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Godt nyttår til dere også ) Det er egentlig litt rart hvordan man kan bli knyttet til mennesker man ikke har møtt. Hvordan man liksom kan "kjenne" noen og være glad i noen, uten at man aldri fysisk har sagt hei. Men det er jo slettes ikke vanskelig i det hele tatt. For dere er så fine så fine. Og jeg er så glad vi fortsatt er her og har det koselig! Prosjekt Lykkelig fungerte bra for meg i 2008 ) Steg for steg så gikk jeg trappa helt til topps. Med hjelp fra alle dere flotte damer her inne. Takk skal dere ha for det. Prosjekt 2009 er en slanketing. Jeg liker det slettes ikke. Men noe må gjøres. Målet er laaaangt frem, men med steg for steg metoden fra i fjor så skal det kanskje gå dette her også. Den som intet våger, intet vinner. Klem klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå