Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 jeg lurer litt på å ta en priv ul og lurer på om noen vet om bra sted i Bergen? Vanlig ul, ikke 3D. Noen som vet hvilken uke hjertet begynner å slå? Vil gjerne ta ul når jeg kan være sikker på å få hørt det eller se noe bevegelse i alle fall.
Plutselig_gravid Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Hjertet begynner vel å slå rundt uke 6. Men, jeg ville ventet i hvertfall til jeg var uke 8 (menstermin) i tilfelle du er litt kortere på vei enn menstermin tilsier. Venter du til uke 12 f.eks får du se en liten beis som spreller og ikke bare en klump Jeg var på privat ul på Alfahelse på bryggen. Hos Trude Hetland. Kostet 550 kr og det var inkludert bilder. Hun var superblid, flink og tok seg god tid! Hun har lang erfaring! Vet om flere som har vært der og alle har vært superfornøyd. Hun har både innvendig og utvendig ul. Jeg fikk forresten time på dagen der:) Tror de har åpent til kl. 20 enkelte hverdager.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2008 Takk for topp tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå