Gå til innhold

fant nettopp ut at.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har en hel mappe på computeren med nakenbilder av sin tidligere eks fra den tid de var sammen...+++andre div. jenter...

Jeg er 23 år,vi har vært gift i snart 4 år,han er 37 år og vi har to barn...hva gjør jeg???

Ja og forresten,vi har ikke hatt sex på over 2 mnd.Hvis du legger til de 4-5 siste månedene før jeg fødte og etter jeg fødte blir det ca et halvt år.Han vil ikke,og jeg blir snart gal.

Jeg har prøvd å prate med ham,han sier han bare føler ikke for det,og han sier han vet at det stresser meg,og at det stresser han mer.

Jeg har prøvd alt.Være tålmodig,romantisk middag uten unger,sexy undertøy.

Jeg vet at jeg er attraktiv,og at jeg kan få hvem som helst,men det er jo bare han jeg vil ha.Huff,hørtes sikkert litt dumt ut men det er sannheten.

 

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre.

Prøver å trene daglig for å få litt annet å tenke på,men det gjør rett og slett vondt inni meg.Klarer ikke tenke på annet.Savner lidenskap.....

 

Jeg hadde blitt veldig takknemlig for gode råd.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, sexy undertøy gjør trikset...

 

Tror ærlig talt du må innrømme at han ikke tenner på deg lenger. Men han tør ikke å si det. Så du må nok innse at han enten treffer noen andre eller at han iallfall ønsker det.

 

Så du kan like greit gjøre det slutt med han nå og komme deg videre. For det du holder på med nå hjelper jo ikke.

Skrevet

Vel, innlegget til anonym over her var vel litt bastant - for å si det mildt.

Samtidig høres jo ikke situasjonen din så bra ut heller.

Må innrømme det kommer opp en aldri så liten varsellampe i meg når jeg leser at du er 23 og han 37. Og dere har vært gift i 4 år, det vil si at han som 33-åring gifta seg med ei på 19...

Jeg er sikkert fordommsfull nå, men utifra alt du sier, om alder, nakenbilder av ekser, og manglende sex - så slår det meg at dette er en mann som domineres av den primitive jegeren i seg. Altså at han trenger stadig noe nytt og ferskt å jakte på, pluss at han samler på troféer.

Men dette er jo bare tanker fra min side, har jo aldri truffet fyren.

 

Magefølelsen min sier likevel; gå fra fyren og etabler deg alene med de to ungene dine, før du ser deg om etter en kar på din egen alder.

 

Uansett; lykke til:-)

Skrevet

..... og tenk på når han blir pensjonist, da har du enda 15 år igjen i arbeidslivet? Noe å tenke på..

Skrevet

..... og tenk på når han blir pensjonist, da har du enda 15 år igjen i arbeidslivet? Noe å tenke på..

Skrevet

HI her. Takk for deres råd. Ja jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre.

Vel jeg tviler på at jeg klarer å gå fra ham,ikke fordi jeg ikke er sterk nok men fordi jeg elsker ham.Han er far til mine barn,han forguder de,og jeg vet han elsker meg.Han tilbringer mye tid hjemme med oss,og han er alt i alt det jeg ønsker meg av en mann.

Men som sagt sex og nærhet er det største problemet.

Jeg går og håper hver eneste dag at kanskje i kveld skjer det noe,men den gang ei.

Samme nedtur hver eneste dag.

Hvis jeg prøver å ta iniativet skyver han meg vekk.

Har prøvd å spør han om det er noe han ønsker å gjøre,fantasier osv. Men han bare blåser det vekk med at det trenger han ikke når han har meg.

Vi har jo så deilig sex.

 

Jeg blir seriøst utrolig deppa og i meget dårlig humør.Jeg merker at mitt dårlige humør føres over til ungene,og at jeg blir mer og mer utålmodig.

Begynner å tenke om det er kanskje meg som er sprø....

Skal jeg sette meg ned og ta en seriøs prat med ham eller skal jeg bare la skuta gå?????

 

Skrevet

uff, såklart du må sette deg ned å ta en prat med han. Kommunikasjon er viktigst i et forhold. Dere må klare å snakke sammen, når dere har lagt ungene får du sette deg ned og ta en alvorsprat med han. Si hvor mye dette plager deg, hva du vil og at du vil ha det nå. Hvis han ikke kommer med et seriøst svar så er han utro. For hvis en mann ikke ønsker sex med deg så får han det andre plasser. En mann klarer ikke å gå uten sex i lenger enn 7-10 dager har jeg lest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...