Gå til innhold

Hvordan var dette igjen?


Anbefalte innlegg

Gjest Kjeksmonsteret
Skrevet

En kjenning av meg venter barn i begynnelsen av august. Hun skal fullføre dette året på skolen, deretter skal hun bare ruge til baby kommer.. Hun har ikke noen jobber ved siden av siden hun har et barn fra før. Hun mottar stipend fra lånekassen og os.. Blir dette regnet som inntekt? Nå snart blir hun samboer,tenker om hun kan få foreldrepenger eller om hun bare blir sittende med engangsstønaden og barnetrygd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man får fødselsstipend fra lånekassen i 10 måneder

 

se på www.lanekassen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...