Gjest Kjeksmonsteret Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 En kjenning av meg venter barn i begynnelsen av august. Hun skal fullføre dette året på skolen, deretter skal hun bare ruge til baby kommer.. Hun har ikke noen jobber ved siden av siden hun har et barn fra før. Hun mottar stipend fra lånekassen og os.. Blir dette regnet som inntekt? Nå snart blir hun samboer,tenker om hun kan få foreldrepenger eller om hun bare blir sittende med engangsstønaden og barnetrygd?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 man får fødselsstipend fra lånekassen i 10 måneder se på www.lanekassen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå