Gå til innhold

Våknet med bitte litt rosa utflod... redd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen.

Er det alltid tegn på noe galt når man får rosa utflod?

Jeg våknet av at jeg måtte på do og da så jeg tegn til litt rosa, samme i dag morges. Har litt murringer og er litt kvalm, ellers ingenting..

bør jeg ta det med ro, eller er det helt normalt?

Blir jo veldig skeptisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Så vidt jeg har forstått så er slimhinnene i skjeden mer sårbare under graviditet og det er vanlig med økt utflod og noen har også småblødning. Dersom blødningen blir kraftig og smertefull bør en kontakt lege. Prøv å slappe av, vet det ikke er så lett når bekymringstanker kommer, lykke til! klem

Skrevet

hei på deg:)

jeg hadde det akkurat sånn i går.. det kom litt da jeg satt på do og på papiret, ble også veldig redd.. heldigvis kom det ikke mer. Senere på dagen var vi på fam.middag til min bror, og han er gift med ei som er lege som kunne si at det nesten var mer normalt enn unormalt med noen små blødninger.. Har ikke hatt noe etterpå, heldigvis..

Tror du ikke kvalmen din kan komme av at du er litt bekymret, og murringer har du kanskje hatt hele tiden, men kjenner litt ekstra godt etter nå?!

Det går nok bra med deg også:)

Klemmer fra meg

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord! Er ofte ikke mer man trenger:)

Det var bare LITT (sånn at jeg var i tvil om det virkelig var rosa eller ikke) på papiret, ikke i do eller i trusen. Skjedde to ganger.. Er ikke mer nå..

Blødde litt i mitt første svangerskap, og det gikk jo fint. Men er rart hvor redd man blir.

har vært kvalm noen dager og hatt murringer, så det kan likegodt være positive tegn som negative..

Krysser for at det går bra!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...