camillaen Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Våkner så tidlig om morgenen, etter "tissetur" ca i femtiden får jeg sjelden sove igjen, før min mann og 2 åring begynner å våkne i syv-åttetiden, da er jeg plutselig trøtt!! Sånn var d i forrige svangerskap også, men da kunne jeg legge meg til å sove igjen, d er ikke like enkelt med en toåring.. Flere som har d slik?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Er ikke plaget med å gå på do turer om natten, men sliter med rastløse ben og kramper, pluss at jeg våkner hver gang jeg snur med i sengen! Jeg har ei jente på snart 2 år, og hun sover fremdeles formiddagslur sånn i 11 halv 12 tiden, så da legger jeg meg nedpå og dupper av litt. Det funker veldig for meg. Ellers er hun jo i barnehage, så når jeg går ut i perm, skal jeg prøve å være flink å slappe av og sove litt, selv om det ikke alltid er like enkelt, er jo alltid noe som skal bli gjort! Men er akkurat som om kroppen innstiller seg på å tåle litt mindre søvn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå