GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 å jeg la meg ca hall 11.. Har hatt litt problemer med søvnen hele svangerskapet, men nå i det siste har den vore sjikkelig dårlig.. Blir veldig sliten av å ikke få såve. Kan jeg få såve tabeletter tror dere?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 De fleste har litt problemer med søvnen, når fødselen nærmer seg! Akkurat som om kroppen forbereder oss litt på ett par våken netter..heh pluss at man sikkert har mange tanker som surrer rundt i hodet. Her går det i rastløse bein, og våkner hver gang jeg snur meg, men jeg tar meg en liten dupp i 11 tiden når snuppa mi sover formiddagsluren sin, og det hjelper for meg! Tror du skal være forsiktig med sove tabletter, i hvertfall snakke med legen/legevakten før du tar dem!
Little Mee Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Du kan jo prøve med Akupunktur... Er ikke bra med sovemedisner under svangerskap.. Lykke til og godt nyttår
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Synes at det er en utrlig dårlig løsning med å forbrede kroppen på lite søvn for vi sanrt skal føde, hvem har funnet ut den teroin egentlig??? Virker jo bare mot sin hensikt for da er man bare enda mer sliten og får mindre overskudd til bebien kommer. Skulle vært skutt den som fant opp å bruke det som unnskyldning for at vi ikke får sove. Har ingen andre råd en de du allerde har fått. Jeg sliter også noen netter, med å å få sove, men blitt faktisk litt bedre de to siste dagene så håer det fortsetter i de baner:) Lykke til:)
tredjeknøttet Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Jeg sover to og tre timer på gode netter, utrolig slitsomt. Tenker at under fødselen skiller en ut så mye adrenalin og endorfiner at en takler det, men gjett om jeg gleder meg til å sove ordentlig igjen!! Sovemedisin er ikke å anbefale, men jm anbefalte Sobril. da moderat bruk, og dette har hjulpet meg når jeg har tatt det en og annen natt. Hun mente at det var ok når det var såpass sent i svangerskapet, og at det var viktig å være litt uthvilt før fødsel.. Nå krysser jeg fingre for at fødsel skjer snart (helst i natt;) så kommer vel søvnen tilbake etterhvert...
Hakkamella Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Du får nok ikke sovetabletter, men du kan prøve Postafen reisesyketabletter. De tar jo kvalme og hvis du plages av det. Har brukt Postafen når jeg har hatt lange perioder uten søvn. Man blir døsig dagen etter, og babyen kan hende sparker mindre, men den er ikke skadelig for babyen. Dette ifølge min fastlege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå