Gå til innhold

redd bebisen er stygg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skammer meg litt nå, men jeg tenker mye på det. skal være like glad i henne likevel altså. er det bare jeg som tenker sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri tenkt sånn, men jeg kan love deg at når du sitter med babyen din i armene (regner med at du ikke har født enda) så kommer du til å synes at det er den mest fantastiske, fineste, nydeligste å skjønneste babyen du noengang har sett:)

Gjest nyttårsløftet
Skrevet

I alle tilfelle vil det være det mest sjarmerende vesen du noen sinne har vært borti=)

Tenk gjennom alle dem du er glad i. Har du ofte behov for å vurdere utseendet deres? Vi har lett for å synes at dem vi liker er pene=)

Skrevet

Har aldri sett en stygg baby.

Det vakreste som finns er en nyfødt baby!! Ingen annen kan være vakrere, lukte bedre eller være mer fredelig.

Skrevet

Det har aldri falt meg inn at bebisen kan være stygg, men jeg er derimot redd for at det skal være noe galt med ungen!!

Skrevet

Jeg tenkte akkurat som deg, HI. Forberedet meg til og med ved å se på stygge babyer i avisen. Noen var klemte, noen hadde store føflekker og andre hadde vannskapte neser. Men så var det sånn da vet du at jeg fikk verdens nydligste unge. Naturen tar hånd om det problemet du skisserer. Heldigvis.

Skrevet

De fleste barn er jo på det jevne, men man blir glad i dem likevel. Du er vel kanskje ikke en skjønnhet selv heller. Dette er tøys! Du må nok gå noen runder med deg selv her ja.....

Skrevet

Jeg tenkte akkuratt som deg HI når jeg skulle føde sist gang... Så bilder i bøker å blader å syns mange av ungene rett og slett var stygge!!! Men når min lille tulle blei født var hu verdens peneste!!!! MEN når jeg traska rundt på barsel syns jeg flere av de andre ungene var direkte stygge... Det toppa seg helt når jeg skulle på mamma treff på heksestasjon,der var det en unge som hadde hareskår.Veit det ikke er pent av meg men den ungen var så stygg at jeg holdet på å gå rett i veggen...

Skrevet

11:16

Sånne tanker burde du holde for deg selv.... Overflatiske menneske.

Håper du vokser deg vakrere inni med årene. Hvis ikke har du et problem. Og har du hørt om myrsnipa? Ungen din var nok på det jevne....

Skrevet

"Sånne tanker burde man holde for seg selv"

Det er faktisk helt naturlig å ha følelser, gode som onde! Og det er helt naturlig å ikke være supermamma, som mange her tror de er, men BARE gode og lykkelige følelser!

Så jeg synes det er fint at vi setter fokus på sånne negative følelser også, sånn at vi sammen kan bearbeide dem.. :)

Skrevet

Neida ikke supermamma. Men å si at hun vemmet seg av et barn med hareskår. Ja, da tillater jeg meg å si at det holder man for seg selv. Og ja, bearbeid dem. Men i skjul! Og det handler ikke om å være supermamma eller ei. Det handler om å ha fått null oppdragelse og lite vett.

Skrevet

Åh, ja det leste jeg faktisk ikke. Å vemme seg over hareskår burde man skjemmes over ja! Kanskje jeg bør lese innleggene litt mer nøye heretter..

Skrevet

Nå er jeg anonym her inne så jeg kan vel egentlig si hva jeg vil. Å jeg syns unger med hareskår er skikkelig stygge. De ser ut de er tatt rett ut av en skrekke film.... Har sett på jormødrene på nrk flere ganger,å jeg skjønner ikke hva som er så pent med babyen som nettopp har krabba ut av fi##a... De er fulla av gørr,stygg i huden og hode ser ut som en banan.... Nei gi dem en time eller to så blir det litt bedre.

Hilsen anonym 11.16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...