Gjest Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 I dag,dette minutt,har jeg vært mamma i 20år.Tenker på alt som har skjedd disse åra.Jeg sitter med ei voksen jente som snart er tre barnsmamma..Jeg er snart mormor til 3.Rare greier.Føler meg ikke som ei mormor.Jeg er jo selv småbarnsmamma og ikke gammel og grå.Jeg kan vel være stolt av å oppleve dette med barnebarn så tidlig =) For jaggu er det gøy.Kan jo levere tilbake pent brukt og klar for senga,hehe.Kan kose meg og skjemme bort,å vite at jeg får ikke trøbblet med legginga,hehe.... =)))) På Julaften forlova di seg.Hun fridde via dattera, på ei skjorte=0) Jeg ble så glad da jeg forsto at disse ringene var EKTE. Julaften og hans bursdag.Perfekt dag å fri på,hahahah. jaja,nå er jeg helt klart "svigermonster". Jeg skal komme tilbake sterkere.Har det litt leit for tia,og ville ikke skrive sutreinnlegg i jula.Får ta det neste år ;o) Men jeg har to ønsker for 2009. Jeg vil kutte røyken og legge på meg.OG jeg vil gjøre store forandringer i mitt liv....Så jeg trenger nok litt gøts etter hvert. Ha en fin feiring inn i det nye året. Godt-Nyttår alle sammen. Goklem.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer med 20-åring og forlovelse! Tenk at da er både du og Snulder blitt mammaer til nyforlovede barn i julen:-) Mamma i 20 år ja, det er en bit av livet det. Min eldste fyller snart 21 og det er jo helt snålt.....men jammen har vi da vokst og lært masse disse årene. Det er utrolig flott å få oppleve både voksne barn, småbarn og barnebarn! Jeg kjenner jeg er bittelittegranne misunnelig på den barnebarnsbiten din. Det må jo være helt fantastisk!!!! Å se besteforeldre som koser seg med barnebarna er noe av det fineste jeg vet. Den kjærligheten er helt uerstattelig. Og akkurat det var noe av det min søster sørget mye over før hun døde. At hun aldri skulle få være verdens beste mormor/farmor. For det hadde hun helt sikkert blitt:-) Litt triste tanker er lov å ha, og spesielt blir sånne følelser forsterket i høytider som dette..... Ta vare på deg selv også midt oppi alt! Takk for året som har gått, jeg kjenner at det er fint å ha flyttet inn hit og håper vi kan ha mange fine stunder neste år også:-) Happy New Year!!! Måtte året bringe masser av lys og kjærlighet til alle flotte jenter:-) Digre nyttårsklemmer sendes til dere:-)
♥Snulder Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer med begge deler!! Ser ut som vi følger samme planen du og jeg! Min nyforlovede gutt fyller 20 om 3 uker;=)
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Takk dere to,dere er gode =) Ja,jeg har plutselig fått voksen,bortlåva unge.To skjønne barnebarn og enda et i vente....jeg vil vel helst rope,HJELP..... ;o) Hvor gikk alle åra hen da?? Føler at jeg ikke henger med helt. Jeg koser meg så godt jeg kan,men denne jula har vært lei på flere måter.Det ble en tung dag julaften,og enda sitter sorg og mere til i meg. Snulder,jeg og du,jeg og du ;o) Vell,min bortforlova unge har snart tre unger.Du får jaggu henge i skal du ta meg igjen.mohahahaha =0)
Karomamma Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Gratulerer, så koselig!!! Leit å høre om følelsene dine på julaften, men jeg tror nok jeg hadde slitt sjøl Håper det ble en fin kveld likevel med alt som skjedde He he, dere to svigermødrene altså. Og en mormor
Reveenka Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Nei og nei - gratulerer med forlovelsen! Blir spennende nå, med nytt barnebarn i vente - tenke seg til at du snart er mormor til tre!!! Leit å høre at jula ikke har vært god for deg, og at du føler deg nedfor. Håper du får til å gjøre de grepene du gjerne vil med livet ditt; vi får jo bare denne ene sjansen til å leve livet fullt ut! Ønsker deg godt nytt år og lykke til med det du vil endre på! c",)
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Takker og bukker. Ja,her går ting unna,i rakettfart.men forlovelse har jeg vel i grunn venta på,siden si har vært noen år sammen,og har delt mye andre aldri opplever på di åra.Får tro jeg slipper betale bryllupet... Å barnebarn nr 3,den er vel snart like om hjørnet den.=) Er venta i mars,men jeg tipper at slutten av neste mnd,så møter vi "alle gode ting er tre" spira.Vi vet ikke hva det er...Å følelsen er like "rar" denne gangen å.Jeg tørr ikke føle så mye før jeg møter miraklet =) Jula ja,jeg trodde jeg takla det.Men da jeg kom på grava knakk jeg totalt,helt uten varsel egentlig.Men jeg og ungene fikk kosa oss da. Vi har vel aldri sett så mye film som i jula,hehe.
Tiggywinkle Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Tiden flyr og pluutselig er de ikke liten lengre. Det gir oss en påminelse om å nyte den fine tiden sammen med dem før de forsviner ut av redet. Så koselig med nytt barnebarn og forlovelse også da. Elsdte min er jo 22, men der er det nok et stykke igjen. Med jobb, studier og trening er damer litt nedprioritert...stadig damer på gang men det blir liksom ikke noe alvorlig... Han ble skikkelig knust da ungdomskjæresten gjorde det slutt og er nok litt redd for å binde seg igjen..tror jeg. Lykke til med dine nyttårsønsker. Mitt forsett er å jobbe (litt) mindre og bruke tiden med familien godt:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå