lykkeligmamman Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 midt på natten, får ikke sove. Tårer kommer og går, smilet likeså, tynne streker på Clearblutestene to dager på rad nå nitten og atten dager ut i syklusen. Kjenner meg gravid, må opp og være aleine, har radaren på omkring de andre ungene, og er generelt mer på vakt... slitsomt å måtte vente så lenge som til i morgen tidlig på å teste på nytt. Noen med samme følelsene der ute? En strek er jo en strek, og det er sååååååååååå spennende.... sjøl om den er tynn.....?
Vifikkiaugust Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer !!! Du er jo gravid du:))
lykkeligmamman Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2008 Trur du det? Får se, ....kjenner meg av og på, stoler ikke på følelsen helt enda..... skal teste flere ganger ja... men takk, likevel!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 En strek er en strek, uansett om den er tynn eller tykk, svak eller sterk. Det fargestoffet på den streken reagerer kun på HcG, så der hadde ikke vært noen strek i det hele tatt om du ikke er det. Så gratulere med nyttårsspiren :-) Klemmer!
suseduse Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 jeg hadde en tynn strek de første 8 ukene av forrige svangerskapet, og var såååå sikker på at noe var galt eller kom til å gå galt. men sitter her med verdens herligste gutt som ikke kunne vært mere perfekt! legen sa at det var bedre å levere urinprøve hos legen, for de testene var ikke alltid like lett å få opp riktig svar av (men en strek er en strek så du er jo gravid, heller at mange ikke viser gravid når man er det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå