Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Hvis jeg er gravid - vil det vises på en graviditetstest? Jeg tror jeg er gravid. Har tatt en test. Den er negativ. Synes dere jeg skal ta en til? Hvis jeg har eggløsning - vil det vises på en eggløsningstest? Jeg har tatt en graviditetstest og den er svakt positiv. Har tenkt til å ta en til nå. Tror dere jeg kan være gravid? Jeg har kjøpt en bøtte med dritbillige eggløsningstester på Internett. Tror dere de viser rett tid for eggløsning? Vi skal bygge hus. Uten å fortelle dere noe overhode om beliggenhet, plass i landet, husstandard, mulighet for å arbeide selv/få hjelp fremfor å leie inn murere, elektrikere, snekkere eller nevne NOE om mulige variabler som kan spille inn - hvor mye tror dere det vil koste å bygge kjelleren på huset? OBS OBS OBS!! Jeg skal ha IKEA-kjøkken! Selvfølgelig helt uten å ta hensyn til pris per gave, størrelse på familien eller andre variabler - Barna mine fikk 30 gaver til jul. Er dette vanlig? (I fjor fikk de nemlig 34...surve surve...) Hvorfor skylder alle på jula for at de blir tjukke? (her er NAVLEN MIN) Jeg har ikke kvittering for noe som er handlet i starten av desember. Det er heller ikke byttelapp på gaven. Nå er det på salg...og jeg får ikke fullpris tilbake. Jeg skal aldri handle på denne butikken eller butikker med samme prosedyre igjen! (LYKKE TIL!!) Mannen min skrur av alle ovnene i huset. Det blir skikkelig, skikkelig kaldt her. Hva skal jeg gjøre? Når vi har besøk fryser alle gjestene våre fordi mannen min skrur av ovnene. Hva skal jeg gjøre? Ungen min blir sjuk fordi den fryser fordi mannen min skrur av ovnene. Hva skal jeg gjøre? Jeg er lei av å snakke om "DETTE TEMAET". dytt dytt "DETTE TEMAET" er kjedelig å snakke om. dytt Kan ikke alle bare være venner og gi hverandre klemmer og bli enige om "DETTE TEMAET" - jeg orker ikke å se mer snakk om det - altså: "DETTE TEMAET". dytt dytt dytt Hvor mye er det lov å kjefte på et barn??? Eller, skjefte?! Når fikk du tilbake mensen etter at du fødte? Vi skal kjøpe oss en ny bil. Jeg sier ingenting om hvor mange vi er i familien, økonomi, behov eller preferanser. Hvilken type synes dere vi skal kjøpe? Jeg er fornøyd med å ha to barn "selv om" begge er gutter. Jeg har ikke noe ønske om å få et barn til. Noen i familien har spurt om jeg ikke noen ganger skulle ønske jeg hadde en jente også. Synes dere jeg skal få et barn til?? Jeg har så lyst på barn, men har ikke råd til det. Synes dere jeg skal få barn?? Jeg har så lyst på barn, men vil fokusere på jobben. Synes dere jeg skal få barn? Jeg har en grillet kylling. Dere vet ikke noe om datomerkingen eller hvor lenge den har ligget i kjøleskapet - kan den ligge i kjøleskapet til i morgen? Hvorfor er det så mange av dere som er gift med drittsekker? Stort ETISK dilemma: Spise svigerfars ørevoks eller samboers bæsj? DET FINNES IKKE DUMME SPØRSMÅL??? De har i alle fall ikke vært inne på BIM/DIB!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 HI, på tide å slutte på dib,bim og bam ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Og plutselig kom disse sidene i et nytt lys,tror jeg ler meg fillete,så mange TRAGISKE OG LATTERLIGE innlegg i ET innlegg. Nei jenter,helt alvorlig...les over spørsmåla før dere ligger dem ut,så ser dere gjerne så DUM de er. Neida HI,er helt enig med deg INGEN dumme spørsmål på BIM;DIB;eller BARN ;-)))))
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Ler så jeg griner... Det var meg med ørevoks/bajse-dilemmaet:-D Det var jo kult å komme med på dagens liste i hvert fall!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Jeg som har så mye sinne i meg, bør kanskje ta på meg jobben å lage en slik liste hver dag:) Er i alle fall MER ENN NOK stoff å ta av. Tok lengre tid å få pepper i dag gitt. Gikk raskere i går. Lader folk opp til årets siste dag med søplespørsmål kanskje...?!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Vet dokkar,denne måååå bare dyttes,håper det mange er innom å leser litt............. Å for ordens skyld,jeg er IKKE HI !!!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Virker som folk stiller slike spørsmål bare for å ha noe å skrive. Jeg svarer sjelden på slike sp.mål, men leser høyt for andre og ler så vi griner! Håper de som skiver slike innlegg ser nå hvor dumt det er!
AndreVonDrei Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Hahahaha, på tide med en Bim/Dib-pause, ja ;-p
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Vi som har brukt disse sidene som fritidsaktivitet i for mange år tenker nok akkurat som deg HI. Morsom tråd, ler og ler. Men HI, strengt talt finnes det sikket andre og nyttigere ting enn å debatere på dib. La oss ta følge i det neste året ut av dib og heller engasjere oss i debattsider som er litt mere utviklende eller rett og slett være litt mere irl.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Ha ha ha. Stusset over flere av de selv. Hvor synes dere barnas julegaver skal være?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #12 Skrevet 31. desember 2008 HA HA HA HA! ler meg i hjel!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #13 Skrevet 31. desember 2008 lættis:) ha,ha,ha....dytt denne
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #14 Skrevet 31. desember 2008 deilig med en god latter, når en ligger syk hjemme alene i dag. hahahahah
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #15 Skrevet 31. desember 2008 hahaha...morsom med en samletråd! Dytter denne rett inn i det nye året!!!!!!!!!
Bare™ Skrevet 1. januar 2009 #16 Skrevet 1. januar 2009 I kjølvannet av en morsom overskrift med tilhørende innhold stusser jeg videre i latter her jeg fremdeles sitter i morgenkåpa med laptopen på fanget (og har IKKE tenkt å spørre noen jeg ikke kjenner om jeg bør kle på meg, dusje, spise, drite eller ta en dram i tilfelle jeg ikke er gravid)...... når man får et "ja" eller et "nei" på disse spørsmålene, argumenterer man da feks. til legen: "Jo, XXX på bim sa at jeg kunne være gravid selvom du sier..." til bhg: "Ærlig talt, ei på bim sa vi skulle gi faen i å sende med votter når de bare blir borte" til NAV: "alle datoene deres er feil, jeg er jo blakk hele tiden"' eller?? Hva skal man med disse svarene???
AS3* Skrevet 1. januar 2009 #19 Skrevet 1. januar 2009 Helt på sin plass og veldig morsomt! Godt nytt år! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #20 Skrevet 1. januar 2009 Mensen min varte en halv dag kortere og jeg brukte en tampong mindre enn vanlig. Jeg kan fortsatt være gravid, eller?? Mensen har kommet, men jeg er så sikker på at jeg er gravid. Kan jeg være en av de som har mensen under svangerskap`? Jeg brakk meg da jeg pusset jeklsene mine. Er jeg gravid? Jeg fiser mer enn vanlig, gravid? Lyst på en poetet enn vanlig til middag, gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå