Gå til innhold

SLITEN, vilter baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til kjennes det ut som hele babyen er på tur ut gjennom magen!!! Det bulker her og det bulker der, og det bøller mye oppover, og det gjør så vondt! :( Har som oftest en ekstrakul på høyresiden av magen, der mini ligger å presser og presser..

Jeg blir sliiiten, skal det være sånn? Er straks 35 fullgåtte uker.

Og i natt gjorde det så sykt vondt i underlivet, urinblæra kanskje, strålte liksom nedover i full fart to ganger, så jeg skvatt skikkelig og ble redd. Det forsvant fort, men gjorde likevel vondt. Er det bare mini som presser på blæra?

Magen er som oftest knallhard til og med midt på natta, når jeg våkner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja ikke så godt bestandig.. men sånn er det og det blir ikke bedre..

Skrevet

Ja, det er slitsomt når de små krabatene inni der tror de har all verdens tumleplass! Min er også sånn i perioder. Spesielt når jeg skal prøve å hvile eller sove. Har ennå ikke opplevd noe direkte vondt mht spark, men er ofte skjeiv i hele magen fordi hun ligger på høyre side. Og sparker oppover, og strekker armene nedover. Og hodet presser veldig ofte i bekkenet. Som å sitte på en spiss stein. Det er vel den enest vondten jeg har mht hennes bevegelser. Magen er knallhard her og i lange perioder. Er 36 uker i morgen.. like langt som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...