Gå til innhold

Føles ut som kognitiv svikt,flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som merker at hjernen gjør en usedvanlig dårligere jobb nå enn til vanlig?

Har merket det siden jeg gikk inn i 2 semester og skal nå snart over i 3,bedre er det i alle fall ikke blitt!

Klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt. Orker ikke tenke eller fundere på noe som jeg pleier..helt ned til små regnestykker og beregninger føles som ett ork! Klarer ikke å se sammenhenger,og ofte går ting jeg blir bedt om eller fortalt rett inn det øret og rett ut igjenn det andre øret. Føler meg som en idiot når de spør meg om ting som de har bedt meg om og som jeg har lovet å ta meg av på få minutter er fullstendig glemt.

Jeg glemmer alt og ingen ting,går i fra varene mine på butikken,glemmer mobilen hjemme(som jeg alltid passer på å ha med meg ellers) Har opplevd mer en en gang å ikke huske mitt eget tlf.nr,eller min egen adresse!!!

Klarer ikke å jobbe eller å tenke systematisk i det hele tatt.Føler meg bare vannvittig tafatt,hater det!!

Må jo bare le haha,sist jeg var hos legen ble jeg fortalt inne at jeg ikke sku ta noen blod prøver denne gangen,men hun informerte om hvilke som sku taes neste gang. Jada...

Den som satt etterpå å ventet i over 45.min på legekontoret og kvidde seg noe dyrisk til stikket etter timen det var meg.Den ene etter den andre ble ropt inn,men ikke meg..jaja etter at legen min hadde gått forbi meg noen ganger og settt rart på meg kom hun omsider bort til meg og spurte om jeg ventet på noe..ja blodprøvene svarte jeg...

-Legen - Nestegang....Det var nestegang det!! - Yeah right,stemmer det..Gjett om jeg følte meg lur da...

Blææ ass..håper hjernen min får igjenn funksjonen sin når svangerskapet og ammetåken er over gitt! Er faktisk vannvittig slitsomt og fortvilende dette her!

Fantastisk kombinasjon som student dette her må jeg si...!

Flere der ute? ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, ja..Kjenner meg igjen:)

Glemmer stadig, og kan tenke på en ting i ene øyeblikket og så noen sekunder etter så er det bare borte..

Nå for tiden er jeg fæl til å slippe ut den stakkars bikkja og så etter noen timer kanskje hører eg fortvilt bjeffing og kvining, å ja, stemmer, eg slapp jo ut hunden ja...Sikkert kjekt å sitte ute i 12 minus...

Skrevet

Haha uff fælt å le,stakkars hunden din.. Men godt å høre det ikke bare er meg,alle jeg har spurt ser bare rart på meg og mener jeg er kommet i amme tåken allerede..Men mener å ha hørt ett sted at det er noe som kalles svangerskaps demens? eller no slikt,ikke at jeg skal innbille meg selv at jeg har dette da,men synes det er rart at ingen andre har hørt om det lissom..kansje det bare er tull. Ikke godt å si,alt går seg vel til ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...