Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Bare så vidt det er.. Har fått råd om det,men jeg har mine betenkeligheter! Synes det virker så voldsomt.. Har aldri prøvd før,men er det vondt?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Flaskebarn eller ikke? Mm barn får vanligvis ikke forstoppelse, hvis h*n ikke er dehydrert av en eller annen grunn. Er babyen tydelig plaget ville jeg prøvd en halv tube. Og husk at tuppen ikke skal helt inn på babyer!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Han får morsmelk,flaske,grøt og middag. Litt av hvert. Har gått veldig bra,inntil for noen dager siden. Da gikk det fem dager,syns det var litt lenge. Iallefall siden han spiser grøt hver dag. Det ordnet seg likevel til slutt,uten micro..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Du må ALDRI gjøre det uten å konferere med lege først.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Jeg er ikke hi,men jeg lurer på hvorfor det skal være gale?Hvorfor må man kontakte lege for microlax,hva kan skje? Jeg har gjort det tidligere,og det gikk greit det shjø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå