Gå til innhold

Ang downs..Kan vi gi oss nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill?

Ting som blir skrevet fra begge kanter sårer...

Er så trøtt og lei nå..

Vet noen av dere sikkert vil si at jeg bare kan la være å lese det, men temaet berører meg veldig sterkt..Har alt på nært hold, og da er det ikke så lett og holde seg unna disse trådene..

Kan vi ikke bare si at nok er nok nå..Blir jo ikke enige uansett..Og er det egentlig noen av oss som forandrer mening når alt kommer til alt likevel?

Vet det er en debattside, men merker at disse trådene kommer langt ut av kontroll. Faktisk er noen av inleggene på grensen til å være ulovlige.

Trenger ikke tusen meninger fra dere om at jeg bør bytte forum..Spør bare etter hvem av dere som er villige til å gi seg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var det lurt, vettu, å lage enda en tråd!

Skrevet

Visste den ville komme, og jeg tar poenget ditt..

Håpet bare at vi kunne bli enige om at det var stopp nå;(

Skrevet

Og det sier du anonym 0005 som svarer slik at tråden blir dyttet opp igjen:-) Luring.

Skrevet

Jeg har heller ikke sagt at det skal avsluttes noen diskusjon, så det er sagt.

Skrevet

Men hvorfor dytter du tråden opp igjen da? luring:)

Skrevet

Med unntak av noen usmakelig innlegg så er dette en interessant debatt. Om du ikke liker den forslår jeg et par dagers pause fra DiB - så er debatten dødd ut.

Poenget med debatter er velneppe å "bli enige", er det vel?

Skrevet

Fordi JEG har ikke den meningen HI har ;-)

Jeg synes ikke det skal avsluttes enda. Downs kan gjerne diskuteres lenge, fordi det er viktig å snakke om det. Synes ikke de skal gjemmes bort, og stues i en krok, bare fordi enkelte synes de er en byrde for samfunnet.

Skrevet

Ja hvorfor skal vi ikke få diskutere dette? De som er født med Downs er mennesker og har etter min mening livets rett. Noen her inne har det jeg kaller et barnslig syn og liten forståelse eller ingen kunnskap i det hele tatt om Downs.

Skrevet

Vi skal gi oss fordi innleggene blir mer og mer usmaklige..

Og ja, helt enig med dere i at det er et viktig tema, et alt for viktig tema til å sitte å spøke med..

Et alt for viktig tema til at frittgående høns skal få lov til slenge ut en haug med useriøse meninger om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...