Mrs. Kaizer Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Mannen og eldstemann ligger med influensa, så vi har avlyst nyttårsfesten vi skulle ha sammen med vennene vår. I tillegg skal jeg på jobb kl 22.30 og jobbe hele natta. Blir vel til at vi koser oss hjemme før jeg går på jobb også kryper mannen og gutta under dyna når jeg går på jobb..
Libido- Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Huff stakkars. Er veldig mange syke folk rundt om. God bedring til mennene dine =)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Huff, er kjedelig når sykdom slår til når man først skal noe... Masse god bedring til gutten din. Håper dagen blir fin selv om dere har sykdom i hus.. Vi har også avlyst nyttårsfeiringen vi skulle hatt her hjemme. jeg har fått lungebetennelse og betennelse i neglbåndene på to av fingrene. ligger rett ut og har vondt både her og der. merker hvertfall godt hvor avhengig man er av de fingrene man har;o) Godt nytt år:)
* 5 om dagen * Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 her er også festen avlyst.Jeg er syk,og har måtte sagt nei til 10 voksne mennesker. Orker ikke ordne til middag,og fest når en er full av feber.... så vi er nok mange som har en stille nyttårsaften.... men tross alt..GODT NYTTÅR.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå