birrisj05.02.09 Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Altså usunne greier.. jeg får så dårlig samvittighet, men blir jo likevel til at man pakker i seg mye søtt og usunt.. Tenker dere i det hele tatt over hva dere spiser eller er det bare jeg som er litt hysterisk?
tredjeknøttet Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Blir jo selvfølgelig en del søtsaker og snack.. spiser det jeg har lyst nå, siden jeg vet at kostholdet blir mer restriktivt når babyen er ute i forhold til amming- men jeg fråtser heller ikke- har faktisk gått mye i clementiner denne jula..
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Jeg tenker mye på det også, men blir sefølgeli mye søtt nå i jula når de rundt meg spiser søtt også. Har ikke lyst på en stor baby, men satser på at det jeg stapper i meg nå i jula ikke har så veldig mye å si:)
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har spist en masse godt i jula. Både fett, søtt og frukt. Har ikke dårlig samvittighet engang. Går alltid opp et par kilo på den tiden, jeg. Og de forsvinner like kjapt igjen etter jul (kanskje ikke i år). Eneste jeg har styrt unna er roastbiff, spekeskinke, rakfisk og brie.
Maria1978 Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Helt enig med Nenoda + et lite under i magen Jeg spiser og koser meg nå i julen. Passer på å få i meg masse næringstoffer hver dag, men utover det har det vært fritt frem. Pleier å alltid å ha en "fri" periode i julen, men på mandag er det stopp. Så nå nyter jeg de siste dagene i romjulen
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Her spises det også mye "snacks" som vaffler,boller og sjokolade,det bare renner inn, akkurat som det ikke er bånn i meg..hehe! Jeg tenker litt på hva jeg spiser! Men akkurat nå i disse tider syns jeg vi kan skjemme oss bort litt:) Egentlig er det frukt det går i her, og er jo på en måte mye sukker i det også, hehe bare litt sunnere sukker da!!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 jeg spiser det jeghar lyst på. har fryst ned kjøttpålegg i jula,så jeg nyter jula for fulle fem. er ikke så godtesyk,har ikke vært det i svangerskapet, men kaker elsker jeg retten og sletten jul eller ei. så jeg stor koser meg jeg.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Jeg er heller ikke godte syk, har aldri vært det. Da jeg var liten valgte jeg frukt som mitt godteri, rar unge om jeg får si selv..hehe. Men kan ha noen biter med mørk koke sjokolade!! Eller drikker jeg ikke brus, ikke spesielt godt, men har drukket cb julebrus nå i jula, den kan jeg ha! Ellers så går det i epler og klementiner og appelsiner her i huset.. Men spekemat har jeg hold meg unna så godt jeg har kunnet!!!Får ta det igjen etter nyttår..hehe!
birrisj05.02.09 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. desember 2008 Er ikke spesielt godtersjuk jeg heller, men går likevel en del sjokolade, pepperkaker, julemust (sånn svensk brus, som sikkert inneholder like mye sukker som cola:S) og mye julekos ellers. Pakker ikke i meg riktig alt jeg kommer over, men likevel en god del. Det er jo jul d, vi har jo lov til å kose oss.. men får bare dårlig samvittighet etterpå, hehe..
Februar-glede!!! Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Jeg syntes nesten det er litt kjedelig å være gravid i julen jeg, sååååå mye god mat og så orker jeg nesten ingen ting! Spiser en liten posjon med jule middag og så er jeg stapp mett i flere timer etterpå.... Men mye godteri det er det alltids plass til:-) Nyyyter bare på og tenker ikke på vekta. men nyttårsforsett er å spise sundt og bevege meg mye, så i morgen er det hjemmelaget grønnsakssuppe til middag:-) Og jeg gleder meg skikkelig!!! GODT NYTT ÅR!!! Skal spise masse i dag!!!
birrisj05.02.09 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. desember 2008 Jeg klarer heller ikke så mye i slengen, og blir nesten sur når jeg ikke har plass til så mye mat Julemat er jo sååå godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå