Gjest Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 De siste årene synes jeg det har blitt så mye mer fokus på at alt skal være så gjennomført når det gjelder huset, klær og et perfekt ytre. Jeg føler til tider at jeg forsvinner i jaget på å være "perfekt" hva nå enn det er. Jeg har ikke et perfekt hjem, det er ikke designet og dekorert i siste mote. Her er litt og hvert som jeg og mannen min hadde fra før vi ble sammen. Så ingenting matcher (utenom noe nytt vi kjøpte for pengene vi fikk i bryllupet). Jeg savner mennesker rundt meg som inspirerer meg, snakker om de virkelige ting, ikke kun om det ytre her i verden. Er det plass til de som ikke er "normale", og hvorfor ser man ikke lenger hva livet dreier seg om. Hver kveld jeg legger meg og alle rundt meg sover tenker jeg på hvor heldig jeg er som har en frisk familie, vi sover under tak og i varme senger. Jeg takker for at barna mine har det godt og at vi har en familie som holder sammen. Det er det som er viktig i livet mitt. Så hvorfor bryr jeg meg egentlig om hva andre mennesker tenker om mitt hjem, mine klær og hvordan jeg ser ut? Skikkelig irriterende!!!! Mitt nyttårsforsett må være: Tørre å være meg selv, gi av meg selv, ikke bekymre meg for ting som ikke betyr noe i den store sammenheng!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå