*Bambi + spire* Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Trodde mensen var kommet siden det var litt brun utflod i trusa for 3 dager siden, men det er fortsatt bare brunt å så lite at det nesten ikke er vits i å bruke et truseinnlegg engang. Skjønner ingenting, tenker at den bare er sen med å komme i gang, men har aldri opplevd akkurat dette før, fikk negativ test den 27. Skal teste igjen i morgen om ikke det kommer ordentlig i gang. Noen som har opplev lignende, det er så frustrende, når tanta skal komme så kan hun vel komme seg ordentlig i gang!!! Håper på svar!
tittentei... Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Hei.Jeg har hatt det noen ganger.Noen dager med brunt/svart utflod.Men så kommer litt friskt blod.Noen ganger bare 3-4 dager med brunt og ingenting mer.Legen sa det kunne være jeg hadde blitt gravid,men det ikke ble noe av det.Mange kan ha spontan-abort uten og vite det.Ender som regel rundt mens,eller noen dager etter forventet mens.Jeg har hatt brunt utflod 2 ganger før jeg ble gravid nå.Mente jeg hadde en svak positiv test en gang,men det ble ikke mer.Har hatt det en gang får lenge siden også.Men nå er jeg iallefal gravid:) Men trenger ikke være noe galt.
*Bambi + spire* Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Har hatt Ma i sommer, da blødde jeg bittebitte litt de 9 ukene jeg var gravid, men det var lyserosa, måtte ha utskrapning for å få alt ut. Trodde man blødde mer ved SA, ikke bare litt brunlig utflod.. Huff hadde håpet det ikke var det, men det kan det jo selvfølgelig være. Noe er iallefall rart, har aldri hatt så mange dager med brunlig utflod, bare noen timer. Men kroppen er rar og syklusen kan jo "klikke" litt en gang i blant. Håper den kommer ordentlig i gang snart så vi kan prøve igjen! Takk for svar og gratulerer så masse med spire i magen:)
tittentei... Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Takk!!!Men har prøvet en stund,men klaffet nå.Har hørt man blør mer med en SA,men jeg hadde ikke kommet langt.Sikkert bare blitt befruktet,så ble det ikke noe av det.Fikk mensen til vanlig tid,men ble bare brunt.Men trenger ikke være noe heller.Bare gammelt blod.Jeg lurte også fælt hva det brune var.Legen min sa det kunne være en liten spontan abort.Har ikke kommet langt da.Hender mange ganger det har jeg hørt.Ikke mange som merker det engang,pga man får mensen ca til vanlig tid.Tror nåkk bare det er gammelt blod.Er jo noen som har mens når di er gravide også.Har iallefal hatt det samme,så det er ikke noe og være redd får.En spire får du også,eller kansje du har... Godt nyttår og lykke til.
*Bambi + spire* Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2008 Flere som vet, 4. dagen nå med bare brunlig utflod. Bør jeg ta kontakt med lege, det er kanskje litt drøyt..?
Frk gravid igjen :o) Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har vært veldig plaget av dette. Det jeg har er skjøre slimhinner, så de blør lett. Hadde det gjennom hele forrige svangerskap. Så ikke noe farlig. Men har det gjerne opp til en uke før jeg skal ha TR. Kan godt være du er gravid. Du blir mer skjør da...lett for å blø i skjeden, nesen og tannkjøttet. Jeg har hatt blødninger nå siden 25 desember. Hadde IKM den 24 og tok g test da...negativ. Tenkte å kjøpe en test i morgen...håper inderlig den er positiv, men har på følelsen at det bare er surr i systemet som jeg også er plaget av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå