morsomjente Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hei jenter... Jeg er 10.uker på torsdag, har sånn små mensmurringer inn imellom (veldig lite altså) er det normalt?? Husker ikke jeg, ene som jeg husker når jeg var gravid med tulla mi, da hadde jeg sånn hele tiden, har hatt det veldig lite denne gangen,er det fordi at kroppen har vært igjennom det før=? Må altid finne noe til å uroe seg med...irriterende... (var på ul i uke 6, bankende hjerte og alt fint).. Lurte bare på om dere har det sånn...små mensmurringer inn imellom... Håper formen deres er fin, jeg begynner endelig å få engergien tilbake
Musemor med tre søte små Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Hei Det er helt normalt med "mensmurringer". Det er livmoren som utvider seg for å gjøre plass til babyen ;-) Jeg har det også, og syns egentlig at det er fins jeg kjenner at det skjer noe der nede. Litt betryggende på en måte. Jeg er forresten i uke 9 (8+1 idag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå