monca*84*j12 Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hei hei, da gikk det desverre ikke min veg denne gangen heller og jeg runder 1år som prøver 2januar... =S Det at jeg fikkbesøk av tr nå betyr at jeg har mest sansynlig besøk i 3-4uker.. Det er leeeenge... prøve periodene blir jo også så utrooolig lange... Derfor er jeg bare oppe i 10pp'er... Er det bare meg som har det slik? Eller er det andre her også som har det slik eller hørt om det før? Vet ikke om jeg orker og ha det sånn lengre, går jo utover prøving og sexliv.. Udrer på om det finnes noe som kan stoppe og, ikke setter i gang menstrasjon.... har liksom ikke hørt om det før..... bortsett fra p-piller og det er jo uaktuellt... ble litt langt dette, men måtte bare lufte litt frustrasjon.... Ha en kjempe fin dag/natt i morgen folkens.. Godt nytt år... (måtte vi alle bli velsignet med spirer,,,)
*Bambi + spire* Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Huff, synd at det ikke gikk din vei nå. Jeg fikk jo selv besøk av Tr til slutt, tror jeg iallefall. Har hatt brunlig utflod i 3 dager nå, det kommer liksom ikke ordentlig i gang, utrolig frustrende! Jeg tror det klaffer for deg snart, krysser fingrene! Kanskje vi begge får en liten spire neste mnd:) trøsteklem til deg fra meg!
monca*84*j12 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Ja var kjedelig at det ikke gikk vår vei dene gangen... Forige pp hadde jeg det samme som du har nå, flere dager med utflod, utolig kjipt.... Denne gangen hadde jeg lyserosa i går så stoppet alt opp i 8tiden, men virker som det staret på ordentlig nå i kveld... Håper det klaffer for oss begge... for oss ALLE.... takk for trøstende ord=) klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå