Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Skulle bytte to julegaver som var kjøpt i denne butikken. Men så viser det seg at disse nå er på salg og har visst vært det fra en uke før jul. Men jeg VET at de ble kjøpt i førsten av desember, har ikke kvittering, men jeg VET det! Men neida, jeg får bare igjen salgsprisen på varene. Halv pris liksom, hva er det æ?? Fy faen, jeg skal aldri handle der mer, for en elendig service!!!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 That`s life... Sånn er det bare, og de aller aller fleste vet det er sånn. Butikken kan ikke ane når varen er kjøpt hvis man ikke kan fremvise kvittering. Ergo, man får den prisen som gjelder da. Hvis du syns det er så forferdelig, så be om kvittering fra dem som har kjøpt varen da.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Du kan ikke klandre butikken for den der. Her holder jeg med butikken. Hadde du derimot hatt med kvitteringen, hadde du jo fått pengene.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Å, for en forferdelig kunde du må være!!! Sånn er det bare. skaff kvitteringen da vettu..... De LEKER ikke butikk!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Så lenge du ikke har kvittering er det bare sånn det er, nå er ikke varen du bytter verdt mer siden den nå er på tilbud!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Haha, er du dum eller? Skaff kvitteringen du eller slutt å syte! Sånn er det de fleste steder!
Pulverpadda Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Du er jo faktisk heldig som fikk salgspengene igjen. De fleste butikker bytter ikke varer om man ikke har kvittering. Det skjønner jeg godt, hvis ikke hadde det blitt mye svindel!!!
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Skjønner godt at du blir sur jeg. Derfor starter ikke vi salget før i januar. Kunder kan bytte julegaver uten kvittering og alle er happy:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Irriterende? JA Men helt normalt? JA ....
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 du vet det at du ikke har rett på å få byttet varer i det hele tatt!?? og om du får byttet til salgspris så er jo mest sannsynlig hele butikken på salg så jeg ser ikke problemet.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå