Gå til innhold

Hvordan la være å spise usunt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hele huset er fullt av snop, kaker, julerester osv.. Kommer ikke til å bli tomt på leenge enda..

Føler jeg eser ut for hver dag:) Null selvdisiplin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig forslag:

Gå ut som givende jule/nyttårsbukk! Eller ta alt med deg på fest/selskap i morgen og håp at alle andre legegr på seg 3 kg, hehe;p

Skrevet

Hjelper heller ikke at vi har en halv sjokoladekake, gele og vaniljesaus, mange muffins og snop igjen etter bursdagen til jenta vår i går...uff:)

Skrevet

Jeg tok og kastet alt usundt her istad.... Rett i søppla! Ble igjen noen smurf og nonstop til sønnen min i morgen.... Vi skal bort så han får vel nok snop der!

Nå er det slutt på og spise godis.... Feridg!

Nå sitter jeg her med te koppen min og er ganske fornøyd.... Har sikkert lagt på meg 8 kilo på bare få mnd... stopp! Hehe... Deilig og få det ut!

Skrevet

Kan ikke kaste mat jeg, spesielt ikke prinsesse kaka til dattera mi som tanten spurte så fint om hun kunne bake:)

Så nå står det en halv, farlig god kake i kjøleskapet..heldigvis er jeg mett for i kveld..:)

Skrevet

så utrolig smart:D det skal jeg også gjøre, men ikke før torsdagen. Kan trossalt ikke gå ut i morgen, så blir nok å sitte hjemme med snop og film og legge på meg litt til:P

Gjest glade jul
Skrevet

Frys ned det som kan fryses og ha det i beredskap til en dag du får gjester på kort varsel. Jeg har faktisk litt av en sjokoladekake enda som har overlevd jula. Og håper å glemme at den er der til jeg trenger den.

Skrevet

sånt kan jeg bare glemme.. microen er alt for enkel..;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...