Vanilla83 Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Er 29+5 idag og har egentlig vært plaga med kynnere og ryggverk i noen uker til nå. Men etter det værste julerushet virker det som det har tatt seg opp i styrke og mengde. Kan få en kynner bare av å reise meg for å hente kaffe eller gå ned trappa på do. Og dem er vonde! Er konstant øm, i mage + ryggvondt så jeg ikke klarer bøye meg noe særlig. De kniper skikkelig fremme i magen.. Skal man ha så sterke og mange kynnere så tidlig? Hvordan er det med dere andre? Hilsen ømme magen
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 På besøk fra 2tri og er bare uke 26, men har det på samme måte som deg allerede.. Håper du får masse informative svar. Skikkelig kjipt å gå krokrygget fordi magen trekker seg sammen konstant..
Vanilla83 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Argh ja, man blir jo utslitt:/ Skulle bare visst hva de går glipp av disse mannfolka hehe
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Det er spesielt gøy med en sambo som ikke helt klarer å forstå at man blir utslitt.. Han grynter og synes det er urettferdig at HAN må gjøre ting når han kommer hjem fra jobb, selv om jeg har hatt fri mange dager. Kjipt å ikke få gjort noe også :/ Må hvile på sofaen en halvtime etter å ha tatt en runde med klesvask - og da har jeg ei på nesten 2 i tillegg... blæææ
Vanilla83 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 Åh kjenner meg så igjen der ja! "Men jeg har jo jobb". Det er ikke akkurat ferie å gå hjemme med en på 2,5 år som vi har her i huset som vil 1000 ting på en gang, å meg med den magen på slep. Husarbeid er faktisk ganske tungt, men det virker ikke som de forstår det:/ Så får jeg supermasse dårlig samvittighet og av å ligge på sofaen å si "nei mamma klarer ikke leke med deg nå" til ungen min som kommer løpende så blid å glad liksom å tar meg i handa for å leke med biler:( *sukk*
birrisj05.02.09 Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Min mage er knallhard til og med når jeg våkner midt på natta.. er det normalt?
Klar for nr 2 Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Jeg får og kynnere av så og si ingenting, og kan også vokne mange ganger om natten med stein hard mage. Legen min har sagt dette er helt normalt, det er bare livmoren som øver seg til fødsel. Jordmoren jeg har vært hos har derimot har sagt at man skal være litt obs på kynnere. Man skal ha de og det er bra, men man skal ikke gå en lang tur med kynnere og så gå litt til selv om man kjenner de har vært der en stund. Virket på hun som man ikke skulle fremprovosere det ekstra.. Ikke lett dette, men til vanilla83 tror jeg kanskje jeg ville tatt en tlf til jordmor/ lege. Det skal jo ikke være direkte vondt..?! Lykke til hvertfall(:
ipeggy Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har fått samme beskjed som deg, Håpefull. Har vært mye plaget med kynnere i flere mnd allerede, og de siste ukene har det tatt seg opp også. Men jeg begynte å tenke etter når jeg har hatt mest kynnere og mensmuringer, og det er når jeg er litt stresset, eller har det travelt. Med en gang jeg passer på å sette tempo kraftig ned, hjelper det. Synes det er utrolig kjedelig (vant med hektiske dager og høyt tempo), men det er det jeg har fått beskjed om å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå