twoboys & a girl Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Hva mener dere er den beste aldersforskjellen mellom barna? Og hvorfor?
Stratos med 3 barn Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg liker å få de "tett i tett", så langt i jalle fall Greit når man er i steemen liksom og de kan leke med hverandre og vokse opp sammen. Lett å finne på ferieaktiviteter osv etterhver også kanskje. Mest praktisk synes jeg det virker
Gjest -<<- Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Jeg mener at den ikke eksisterer. Fordi familier er ulike, og hva som er best i familier er ulikt.
twoboys & a girl Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2008 Har en på 6 og en på 1 år synes det ble alt for stor forskjell. Vi vurderer å få en til nå snart. Vil bare høre hva andre mener og tenker ang alder.
twoboys & a girl Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2008 Stratos: Hvor tette er dine?
xxxJulianexxx Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har også en på seks og en på ett:o) Synes det er helt perfekt aldersforskjell. Storebror er så omsorgsfull med lillebroren sin. Han elsker å leke med han, og det er jo også endel hjelp i han. Han er i grunnen veldig veslevoksen. Men vi er alltid nøye med at han ikke trenger å passe på eller leke med lillebroren hvis han ikke vil det selv.
Sånn kan det gå Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Synes for min del i underkant av 2 år er ypperlig. Har det mellom de aller fleste av våre.
Willy Wonka Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Hvis vi får det som vi vil, dvs. hvis alt klaffer, vil vår gutt være 2,5 år eller 3 år når han blir storebror. For oss er det helt supert!!
olla Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Vi har 17 mnd mellom våre, det har vært supert!! Nå når eldste er 5 år, så er de SÅ gode lekekamerater, og den minste har noe å strekke seg etter. Leker mye sammen, passer godt på hverandre, ja, de har mye glede av hverandre. Nå har vi lysst på en til, men det blir jo lengre mellom nå da, men har ikke vært klar før nå. Så får vi se om det plutselig blir 2 tette nå også....hvem vet. I utgangspunktet ikke, men vi er ikke sikre. Får ta en om gangen, kanskje...
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Vi har 4 år mellom våre to. Det fungerer veldig bra her. Hun var stor nok til ikke å bli sjalu når den minste kom og var heller en stolt storestøster. Det var også veldg deilig at hun var såpass stor at hun klarte mye selv når babyen kom. De leker faktiskt fint sammen nå også. Nå er minste 19 mnd. og storesøster 5.5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå