Karomamma Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 ....som i Monthy Pytons "Meaning of life"... Nå har jeg spist en maxipose med potetgull og drukket en liter brus. Ikke noe særlig stappa, men det er like før jeg lager meg en cappuchino og begynner på chocolate chip cookies... Bare for å holde juleformen vedlike altså, he he... Har sett på Cranford og nå fant jeg en episode av CSI som jeg ikke har sett før. Yeah yeah. Jeg så noen peanøtter i skapet i sted når jeg tenker meg om forresten.... Dere får ha en god natt hvis det er noen der ute!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Hehe koser deg ja:-) deilig det! Det er vel sånn livet skal leves? Jeg endte søren døtte meg hos broren min sent i går. Vi hadde lagt oss grytidlig, og så er det besøk der og vi stikker bort en liten tur.........Heldigvis var sambo så smart at han stakk tidlig hjem igjen. Men jeg ble sittende og angrer litt på at klokken ble så mye...... Men nå er snart bordet dekket og da gjør vel resten av middagen til 13 seg selv.....................eller??? Happy New Year!!! Gleder meg til 2009!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå