Gå til innhold

Den Ben & Jerrys isen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt så mye snakk om den, så tenkte jeg skulle prøve den i dag da ! :P Kjøpte den med brownies-smak, den men fishchocolate?smak og en vanilje med noe kjeksgreier oppi....

Jeg ble kjempeskuffa jeg, har jeg kjøpt helt feil smaker eller ? Syntes dem smakte rart alle sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier bare.... NAMMMM

New york super fudge er det beste!!!!

Skrevet

Du burde prøve "vanilla toffee crunch", den er veldig god - vanilje is med sjokoladetrukken karamell. Litt daim aktig kan man si.

Uff den isen er skummelt god altså. I Sverige har de åpnet egen B&J isbar.. Enda et sted å legge igjen lønninga på!

Og nå kommer visst også coldstone creamery til Norge også... http://www.coldstonecreamery.com/

Skrevet

Hmms...Får se neste gang jeg er på 7eleven da...Var ikke så mye å velge imellom...Tror det var 3-4 sorter til ! :P Såpass, må sjekke ut den nettsiden...:)

Men selger dem isen andre plasser enn 7eleven ? Var jo svindyrt, 54kr for en liten boks med is...

Skrevet

De finnes på deli deluca også, men tror det er omtrent samme prisen. Hvis det er godt, så kan jeg rettferdiggjøre prisen hehe. Dog innen visse grenser altså.

Coldstone finnes i Tivoli i Køben; vi tura rundt i øsende regn i desember med en stk stor is. Men måtte prøve (neida det at den var vist på Oprah påvirket ikke meg....) og den var verdt det. Genialt konsept egentlig med å velge innhold på isen selv.

Nei nå må jeg holde meg unna matinnlegg her altså. Blir jo bare mer og mer sugen på noe usunt...

Skrevet

B&J er faktisk grisedyr i USA også, så her hjemme synes jeg den bare er vel verdt pengene... *knis*

Skrevet

ÅÅÅ B&J`s er jo nyyydlieg godt!!

Men aller best synes jeg phish food er.. sjokoladeis med marshmallows og sjokoladedelfiner i.. mmmm:) var å kjøpte meg to bokser å ha på lur i fryseren isted.. men tror nok ikke de ligger der lenge:) ellers er den med karamell med sjokolade god:) mmm beste isen jeg har smakt:)

Skrevet

phishfood var det jeg hadde kjøpt ja..Tenkte fishfood jeg...;p Synest ikke den var så god jeg...

Må prøve noen andre sorter en annen dag ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...