♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 havnet her inatt som var, og ligger her på ubestemt tid. Maserier og fare for prem.fødsel er i uke 32 bare! Ser for meg mange uker her pga risikosvangerskap..
Bevind *har født*:) Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Huff,det hørtes kjedelig ut!!! Ikke så mye å gjøre på sykehus akkurat:( Men tenk bare at hver ekstra dag den lille får inne i magen betyr mye for den:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Hei.. jeg ble også lagt inn i uke 32 fikk lungemod.sprøyter og ble tatt godt vare på.. fare for prematur fødsel her også. Men det har jeg hatt siden uke 19 men har ligget hjemme. Kom ut av sykehuset i uke 34 så jeg lå der i 14 dager. For etter uke 34 gjør de ingenting for å stoppe fødsel, så da kom jeg hjem, tok det veldig med ro og lå på sofan og bare slappet av, har nå kommet meg til uke 37 i dag og ikke lenger prematur så det er fantastisk.... Masse lykke til, og legene er så flinke i dag.. kleem
Epiny Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Så trist å feire nyttår på sykehuset! Men det er ikke dermed sagt at du blir liggende i flere uker, altså. Jeg ble lagt inn med rier og åpning i uke 29, men etter å ha fått riedempende og lungemodningssprøyter fikk jeg dra hjem etter to dager. Merker at jeg har endel kynnere, særlig dersom jeg er i aktivitet, men nå er jeg i uke 33 og det er ingenting som tyder på en snarlig forestående fødsel. Livmorhalsen har til og med vokst et par cm! Lykke til uansett!
LilleMy med nr3 Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 uff, dette hørtes jo kjedelig ut.. men er jo flott at du blir godt fulgt opp og at den lille er i de beste hender. det er bare noen få uker igjen nå, så er det "greit" at den lille kan komme ut. i det store perspektivet er det ganske lite egentlig, hvis man klarer å se på det slik;-) ønsker deg lykke til og godt nytt år! knip igjen og ikke snik i køen, hehe!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2008 jeg blir ikke sendt hjem så lenge det er såpass aktivitet i livmora. fordi jeg hadde det akkurat likt med forrige mann, og da ramla morkaka ut!!!! så ble hastesnitt selvfølgelig. var heldigvis på sykehuset akkurat da.. det var i uke 35 forresten.. Jeg er hjemme bittelitt på perm nå, men må inn igjen så fort jeg kjenner antydning til rieaktivitet.. ellers så får jeg være hjemme helt til kl 10 imorra tidlig!! Var heelt rolig i magen min på morran idag se, derfor de tør sende meg hjem en tur. deilig å komme hjem og få slappet av litt!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Så fint å høre at du har kommet hjem på perm.. men hver veldig forsiktig nå ligg mest mulig.. så krysser jeg alt for deg og håper du går noen uker til )) vil ønske deg og dine et riktig godt nytt år.. kleem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå